• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
یکشنبه 30 تیر 1398
کد مطلب : 67208
+
-

زیرسازی مسیر عشایر طولارود تالش آغاز شد

 فرماندار تالش گفت: عملیات زیرسازی و تسطیح مسیر عشایر ییلاقات طولارود این شهرستان آغاز شده است و به زودی برای آسفالت آن اقدام خواهد شد.به گزارش ایرنا «سید عیسی مهدوی» به همراه جمعی از مسئولان محلی در بازدید از مسیر ییلاقات طولارود اظهار کرد: این مسیر به امتداد ۱۵ کیلومتر در حال آماده‌سازی برای آسفالت است.

وی ادامه داد: بهسازی جاده روستایی عشایرنشین ییلاق شاه رسول به سمت ییلاق آلیشوار نیز در حال مطالعه است و به زودی عملیاتی خواهد شد.فرماندار در بازدید از چند روستای عشایرنشین دیگر نیز گفت: برای مبارزه با کنه‌های دامی در ییلاقات، حمام ضد کنه خواهیم ساخت. جهاد کشاورزی شهرستان برای آفت‌کشی اقداماتی انجام داده و ساخت حمام ضد کنه در حال پیگیری است.

مهدوی در این بازدید‌ علاوه بر بررسی مشکلات روستاییان به تامین و توزیع آب سالم برای آنان و ویزیت رایگان بیماران در مناطق عشایرنشین توسط شبکه بهداشت و درمان تالش تاکید کرد.این مقام مسئول گفت: حدود ۱۱ هزار نفر از جمعیت این شهرستان را عشایر تشکیل می‌دهند. این قشر پر تلاش، در چرخه اقتصاد و آبادانی نقش مهمی ایفا می‌کنند و باید از راه و امکانات مناسب برخوردار باشند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید