• پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 1 ذی القعده 1445
  • 2024 May 09
شنبه 29 تیر 1398
کد مطلب : 67117
+
-

ثبت‌نام متقاضیان سرویس مدارس تا ۱۰ مرداد



مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه گفت: ۱۰ مرداد آخرین مهلت ثبت‌نام رانندگان تاکسی متقاضی سرویس مدارس است. به گزارش مهر «سجاد سلیمانی» اظهار کرد: ثبت‌نام از این رانندگان از ۲۲ تیر ماه جاری آغاز شده و تا ۱۰ مرداد ادامه دارد. 

وی افزود: رانندگان و شرکت‌های متقاضی سرویس مدارس برای سال تحصیلی باید نسبت به ثبت‌نام در دفاتر پیشخوان دولت اقدام کنند. مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: رانندگان مذکور باید از طریق سامانه الکترونیکی «سپند» ابتدا مورد تایید و معرفی شرکت‌های مجاز قرار گیرند و سپس با در دست داشتن مدارک مورد نیاز طی مدت مذکور، به دفاتر پیشخوان دولت در کرمانشاه مراجعه کنند. 

این مسئول گفت: پیرو دستورالعمل سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و در راستای اجرای تبصره ۴ ماده ۶ دستورالعمل اجرایی آیین‌نامه حمل‌و‌نقل دانش‌آموزی، رعایت همه موارد مذکور الزامی است.سلیمانی با بیان این‌که این اقدام در راستای پیشگیری از مشکلات احتمالی بوده است، تصریح کرد: پیش از این ثبت‌نام رانندگان به صورت خود اظهاری صورت می‌گرفت که به علت ثبت‌نام ناقص یا اشتباه مشکلاتی ایجاد می‌شد.  
وی تصریح کرد: رانندگانی که پیش از این ابلاغ و از ابتدای سال ۹۸ به صورت خود اظهاری ثبت‌نام کرده‌اند، نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند و ثبت نام‌های آنها در سامانه سپند معتبر و موجود است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه تاکید کرد: همه خودرو‌های فعال در حوزه حمل‌و‌نقل دانش‌آموزی، طبق مصوبه شورای عالی ترافیک شهرهای کشور و ابلاغیه وزیر کشور، موظف به استفاده از علائم ممیزه و به‌ویژه نصب برچسب شناسایی اخذ شده از سامانه سپند هستند. وی افزود: خودروهایی که نسبت به رعایت موارد فوق اقدام نکنند، قطعا توسط عوامل پلیس راهور اعمال قانون و جریمه خواهند شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید