• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 29 تیر 1398
کد مطلب : 67026
+
-

حمایت وزارت نفت از سرمایه‌گذاری در کهگیلویه و بویراحمد

اخبار استان
حمایت وزارت نفت از سرمایه‌گذاری در کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: وزیر نفت برای حمایت و سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف استان به‌ویژه صنعت نفت و گاز قول مساعد داد. به گزارش مهر، «حسین کلانتری» با وزیر نفت دیدار کرد و با تشریح وضعیت و قابلیت‌های استان افزود: کهگیلویه و بویراحمد دارای ظرفیت‌های بسیاری در بخش‌های مختلف به‌ویژه حوزه نفت، گاز و صنعت انرژی است.

وی بر تسهیل در اجرای پروژه مجتمع گردشگری، تفریحی و رفاهی پارک جنگلی یاسوج تاکید و بیان کرد: می‌طلبد این پروژه زودتر راه‌اندازی شود. کلانتری تصریح کرد: انتظار می‌رود مشکلات کارکنان شرکت نفت و گاز گچساران برطرف شود. وی خواستار تخصیص و تقویت اعتبارات پروژه‌های اجرایی استان از سوی وزارت نفت شد و افزود: بیش از ۲۵ درصد نفت و گاز کشور در این استان تولید می‌شود و با توجه به این ظرفیت خواستار نگاه ویژه به استان هستیم.

استاندار گفت: حمایت از سرمایه‌گذاری در کهگیلویه و بویراحمد و جذب سرمایه‌گذار یکی از راهکارها و اولویت‌های مهم برای توسعه همه‌جانبه این استان است. وزیر نفت نیز در این دیدار گفت: در خصوص مطالبات و پیشنهادهای استاندار استان و برای تقویت و توسعه پروژه‌های کهگیلویه و بویراحمد دستورات لازم به زیرمجموعه این وزارتخانه صادر می‌شود.

«بیژن زنگنه» قول حمایت از سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف استان از جمله صنعت نفت و گاز را داد و گفت: مجموعه وزارت نفت برای حمایت از پروژه‌ها و سرمایه‌گذاری در این استان اعلام همکاری و آمادگی می‌کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید