• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 29 تیر 1398
کد مطلب : 66915
+
-

۵ واحد آموزشی در اقلید کلنگ‌زنی شد

اخبار فارس
۵ واحد آموزشی در اقلید کلنگ‌زنی شد

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در سفری کوتاه به اقلید، کلنگ احداث 5 آموزشگاه در اقلید را به زمین زد. به‌گزارش تسنیم، «سید جواد حسینی» گفت: این امر برای استانداردسازی فضا‌های آموزشی انجام می‌شود.
وی در بازدید از مرکز رفاهی - فرهنگی فرهنگیان اقلید افزود: در بازدیدی که از این مجتمع رفاهی داشتیم این پروژه با حدود 85 تا 90 درصد پیشرفت در وسعت 7 هزار متر‌ مربع و زیربنای 3 هزار متر‌ مربع در حال احداث است. 

حسینی گفت: تلاش می‌کنیم که این 10 یا 15 درصد باقی‌مانده تا تکمیل مجموعه رفاهی فرهنگیان اقلید را از ناحیه نوسازی و اعتبارات خارج از شمول و همچنین سودی که از سوی بیمه معلم در سطح ملی برای ما ایجاد می‌کند تسریع ببخشیم. 
سرپرست وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر این‌که مرکز رفاهی - فرهنگی فرهنگیان اقلید متعلق به تمام فرهنگیان کل کشور است افزود: این قول را می‌دهیم که به‌زودی شاهد تکمیل این مجموعه در شهرستان اقلید باشیم.

«حمیدرضا ثابت اقلیدی» معاون توسعه و منابع انسانی آموزش و پرورش اقلید، نیز گفت: ساختمان جدید دبیرستان دخترانه وزیری شهر اقلید در 2 طبقه با 12 کلاس در زیربنای 1500متر مربع با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 300 میلیون تومان توسط اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس فارس ساخته می‌شود. وی افزود: قدمت ساختمان کنونی این ساختمان به سال 1346 خورشیدی برمی‌گردد که توسط خیّر نیک‌اندیش «عبدالحسین وزیری» با خرید و اهدای زمین برای احداث بنا و همچنین تعریض کوچه صورت گرفته بود.

وی با اشاره به لزوم تکمیل مرکز رفاهی فرهنگیان اقلید برای رفاه معلمان گفت: مرکز رفاهی - فرهنگی فرهنگیان اقلید که ساخت آن از سال 1384 آغاز شده است، تاکنون حدود 90 درصد پیشرفت داشته و حدود 60 میلیارد ریال نیز برای ساخت آن هزینه شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید