• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 29 تیر 1398
کد مطلب : 66872
+
-

میزبانی فارس از 68 نمایشگاه

نمایشگاه طلا و جواهر پس از 7 سال تعطیلی با همکاری دستگاه‌های مختلف امسال برگزار می‌شود

نمایشگاه
میزبانی فارس از 68 نمایشگاه

مدیرعامل شرکت بین‌المللی نمایشگاه‌های فارس اعلام کرد که سایت نمایشگاهی فارس واقع در شیراز امسال و با برنامه‌‌ریزی دقیق میزبان 68 عنوان نمایشگاه خواهد بود.

به گزارش ایسنا، «سید محمود موسوی» گفت: تا سال 96 تعداد عناوین نمایشگاهی‌ای که در شیراز برگزار می‌شد 50 عنوان بود که با هماهنگی مدیریت ارشد استان و همراهی سایر دستگاه‌ها، این تعداد در سال 97 به 60 عنوان افزایش یافت. او اضافه کرد: امسال با وجود تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی، برنامه‌‌ریزی و پیش‌بینی لازم برای برگزاری 68 عنوان نمایشگاهی انجام شده است.

موسوی گفت: بخشی از تلاش‌ها مصروف برگزاری عناوین نمایشگاهی‌ای که تاکنون برگزار نشده یا نمایشگاه‌هایی که قبلا برگزار و طی چند سال گذشته تعطیل شده بوده است. مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس خاطرنشان کرد: امسال از 68 عنوان نمایشگاهی پیش‌بینی‌شده 8 عنوان نمایشگاه تعطیل شده است.

وی یادآور شد که نمایشگاه قهوه و خرما از نمایشگاه‌های اول و نمایشگاه ورزش و فرش ماشینی و موکت از نمایشگاه‌های تعطیل‌شده‌ای است که سال گذشته برگزار شده و امسال هم تداوم خواهد داشت.


چهارمین نمایشگاه بین‌المللی طلا و جواهر

مدیرعامل شرکت بین‌المللی نمایشگاه‌های فارس از برگزاری چهارمین نمایشگاه طلا، جواهر، نقره، ساعت و گوهرسنگ‌ها در شیراز خبر داد و گفت: این نمایشگاه با همکاری اتحادیه طلا و جواهر و زیورآلات فارس و شرکت رستاک پادویژن در روزهای 16 تا 19 مرداد ماه در شیراز برگزار خواهد شد. موسوی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در مرحله پذیرش متقاضیان حضور است و امکان ثبت‌نام و گرفتن غرفه برای علاقه‌مندان وجود خواهد داشت.

وی گفت: این نمایشگاه بعد از 7 سال تعطیلی، امسال و با همکاری و همراهی دستگاه‌های مختلف و تلاشی گسترده و یک‌ساله مجوز برگزاری دریافت کرده است. موسوی این نمایشگاه را یک رویداد بسیار مهم و ویژه دانست و گفت: امیدواریم این نمایشگاه به یکی از برنامه‌های تقویمی نمایشگاهی در فارس تبدیل شود و در آینده به شکلی بین‌المللی برگزار شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید