• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
شنبه 29 تیر 1398
کد مطلب : 67024
+
-

1149 مددجوی بوشهری شاغل شدند

پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی از راهکارهای ایجاد فرصت‌های شغلی برای روستاییان است که در این زمینه با راهبری شغلی توسط متخصصان حوزه کسب و کار در استان بوشهر، تاکنون 1149 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد این استان ایجاد شدهاست.

 به گزارش ایرنا، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر گفت: از نیمه دوم سال گذشته، موضوع اشتغال روستایی در دستور کار استان قرار گرفت که ۶۰۰ میلیارد ریال از این تسهیلات به مددجویان کمیته امداد این استان اختصاص یافت.
«احمد لطفی» در نشست با رئیس امور شعب بانک توسعه تعاون استان بوشهر افزود: این میزان تسهیلات بین پست‌بانک، بانک توسعه تعاون، صندوق کارآفرینی امید، بانک کشاورزی توزیع و زمینه معرفی مددجویان و متقاضیان روستایی به این بانک‌ها فراهم شد. 

وی بیان کرد: هرچند این تسهیلات در سال ۹۷ ابلاغ شد، با این‌که سقف زمانی تا سال ۹۷ نداشته تاکنون ۴۱۰ میلیارد ریال از این میزان جذب شده است.
لطفی اظهار کرد: بانک توسعه تعاون استان بوشهر به عنوان یکی از بانک‌های عامل با تسهیلات ۱۰۰ میلیارد ریالی از سرفصل اشتغال روستایی ۱۰۰ درصد این تسهیلات را به متقاضیان معرفی‌شده توسط کمیته امداد پرداخت و زمینه اشتغال ۲۰۴ نفر را فراهم کرده است.

 مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر بیان کرد: استعدادسنجی و حرفه‌آموزی در بین خانواده‌های زیر پوشش و راهبری شغلی از دلایل موفقیت این نهاد در ارائه تسهیلات و پیشگیری از انحراف تسهیلات در خارج از فضای کسب و کار است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید