• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 29 تیر 1398
کد مطلب : 66961
+
-

رفع تصرف از اراضی ملی قیر و کارزین

این سو و آن سوی استان
رفع تصرف از اراضی ملی قیر و کارزین

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان قیر و کارزین از اجرای حکم رفع تصرف نزدیک به 3 هکتار از اراضی منابع طبیعی این شهرستان خبر داد.

 به گزارش مهر، «یعقوب نظریان» با اعلام این خبر افزود: با هوشیاری و اقدامات به‌موقع و سریع، ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی قیر و کارزین متخلفانی که اقدام به تخریب و تصرف در منطقه دشت لار شهرستان قیر و کارزین کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

وی اظهار کرد: با دستور کتبی دادستان شهرستان و نیز تلاش و پیگیری نیروهای یگان حفاظت شهرستان قیر و کارزین، حدود ۳ هکتار از اراضی ملی که توسط سودجویان فنس‌کشی و غصب شده بود، رفع تصرف و به انفال بازگردانده شد. نظریان افزود: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر تخریب و تصرف اراضی ملی در منطقه دشت لار توسط افراد خاطی عملیات رفع تصرف با توجه به اهمیت موضوع در کمترین زمان ممکن انجام شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان قیر و کارزین ضمن اشاره به تلاش‌های طاقت‌فرسای نیروهای منابع طبیعی با توجه به هوای بسیار گرم در این عملیات اظهار کرد: ضمن هماهنگی بسیار مناسب با مقامات قضایی شهرستان، حکم قلع و قمع دراراضی مذکور صادر شد و با همکاری نیروی انتظامی توسط نیروهای منابع طبیعی به اجرا درآمد. وی اظهار کرد: متخلفین بازداشت‌شده پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان قیر و کارزین ضمن هشدار به متصرفان عرصه‌های منابع طبیعی از مردم خواست در صورت مواجهه با هر گونه تخریب و تصرف در اراضی ملی، یگان امداد جنگل و مرتع را با شماره تلفن شبانه‌روزی ۱۵۰۴ مطلع کنند. 

این خبر را به اشتراک بگذارید