• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
شنبه 29 تیر 1398
کد مطلب : 66935
+
-

طرحی برای افزایش رضایت مشترکان برق

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: این شرکت برای سال جاری رویکرد سیستمی کردن تمامی فرایندهای خود را به صورت جدی دنبال می‌کند. 

به گزارش مهر، «اردشیر مذکوری» در نشست با ارزیابان شرکت توانیر اظهار‌کرد: بدون شک سیستمی کردن فرایند‌ها علاوه بر تسهیل در امور به ارزیابان عملکرد شرکت نیز کمک شایانی می‌کند. وی بیان کرد: ارزیابی منجر به تبادل دانش می‌شود و همچنین نقاط ضعف و قوت را برای شرکت توزیع مشخص می‌کند. مذکوری ادامه داد: با مشخص شدن نقاط ضعف و قوت شرکت‌ها در جریان ارزیابی‌ها می‌توان افق روشنی برای چشم‌انداز شرکت ترسیم کرد.

وی بیان کرد: هدف نهایی این ارزیابی افزایش رضایت مشترکان و شرکت توانیر از عملکرد شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر است که این مهم زمینه تحقق بسیاری از هدف‌های شرکت را نیز فراهم می‌کند. ارزیابان شرکت توانیر در سفر خود به استان بوشهر واحدهای خدمات مشترکین و بهره‌برداری را بررسی کردند که در ارزیابی اولیه عملکرد این واحدها مطلوب گزارش شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید