• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 29 تیر 1398
کد مطلب : 66845
+
-

مدیرکلی از جنس فرهنگ و هنر

مدیرکلی از جنس فرهنگ و هنر

محسن قراگوزلو |همدان - خبرنگار :


یک سال بعد از تودیع و معارفه علیرضا درویش‌نژاد مدیرکل اسبق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در 26 تیرماه 1397 و قریب 5 ماه بعد از استعفای اجباری وی، پنج‌شنبه هفته گذشته احمدرضا احسانی، مدیر مرکز آموزش هنرهای زیبای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، در غیاب درویش‌نژاد که در بیمارستان به سر می‌برد، معارفه و از زحمات درویش‌نژاد تقدیر شد.

در این مراسم، امیر خجسته نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: اول باید از زحمات برادر جانباز و عزیزمان آقای درویش‌نژاد تشکر کنم. خواست هنرمندان توجه و احترام گذاشتن به جایگاه و فعالیت آنهاست و مسائل مالی برای آنان در رتبه دوم اهمیت قرار دارد. وی از احسانی خواست در دوران مدیریت خود به هنرمندان و اهالی رسانه توجه ویژه داشته باشد. 

احسانی نیز بعد از دریافت حکم مدیر کلی خود بیان کرد: ما در اینجا مهمانیم و میزبان اصلی اهالی فرهنگ و هنر هستند. توسعه همه‌جانبه شامل همه عرصه‌ها می‌شود و در این توسعه فرهنگ پیش‌قراول بقیه عرصه‌هاست. فرهنگ دایره وسیعی است و آغاز مراحل توسعه باید حتما از بخش فرهنگ شروع شود.

سیاست ما سیاستی علم‌محور و توسعه‌محور است تا بدین‌ترتیب عملکرد ما قابل ارزیابی باشد. وی افزود: من اهل مشاوره و مشورت هستم و سیاسی‌کاری را جفا به حوزه فرهنگ قلمداد می‌کنم و حفظ حرمت و حریم شخصی همکاران و اصحاب فرهنگ و هنر را بر خودم واجب می‌دانم.

تغییرات در هر اداره‌ای با انگیزه پیشبرد اهداف انجام خواهد شد، اما تغییرات در دوره مدیریت اینجانب با حفظ کرامت همراه خواهد بود. خدا را شاکرم که توفیق خدمت به عرصه فرهنگ استان خودم را به من داد. افتخار می‌کنم که متعلق به همدان هستم. امیدوارم در پیشگاه خدا و مردم و کسانی که به بنده اعتماد کردند رو سفید باشم. 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید