• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 29 تیر 1398
کد مطلب : 66835
+
-

افتتاح ۲ واحد تولیدی در قزوین

۲ واحد تولیدی با حضور محسن صالحی‌نیا معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در شهرک صنعتی کاسپین قزوین افتتاح شد. 

به گزارش روابط عمومی استانداری، در این مراسم که عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، سعید نبیل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین نیز حضور داشتند شرکت بسته‌بندی بل هلدینگ پارس تولید‌کننده انواع بطری از پلی‌اتیلن و پروپیلن با اشتغال برای ۳۰ نفر و سرمایه‌گذاری بالغ بر ۲۳۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید. 

همچنین در ادامه شرکت بازرگانی صبحانه طلایی قزوین در زمینه تولید و بسته‌بندی کره گیاهی با اشتغال برای ۴۰ نفر و سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال افتتاح شد. 

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه حضور خود در شهرک صنعتی کاسپین قزوین کلنگ آغاز واگذاری اراضی فاز 4 توسعه شهرک صنعتی کاسپین را به مساحت ۳۵ هکتار به زمین زد. در حال حاضر ۲۲ قرارداد با متقاضیان سرمایه‌گذاری در این فاز منعقد شده است. 

صالحی‌نیا همچنین از واحد صنعتی رایکاآلتون تسمه تولید‌کننده انواع تسمه خودرو با اشتغال برای ۶۰ نفر و سرمایه‌گذاری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال بازدید و از توسعه نمایشگاه دائمی دستاوردهای واحدهای صنایع کوچک شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین رونمایی کرد. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید