• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
پنج شنبه 27 تیر 1398
کد مطلب : 66785
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/84lj
+
-

اتصال کارت بانکی به کارت سوخت منتفی شد

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد که اتصال کارت بانکی به کارت سوخت اجرایی نمی‌شود و کارت بانکی زمانی قابلیت اجرایی دارد که سهمیه‌بندی اعمال شود و هم‌اکنون نیز برنامه‌ای برای سهمیه‌بندی بنزین وجود ندارد.
پروژه اتصال کارت سوخت به کارت بانکی موضوعی است که از آذر ماه سال گذشته و با ثبت‌نام مالکان وسایل نقلیه‌ای که به هر دلیل کارت سوخت ندارند آغاز شد. در این دوران برای سهولت متقاضیان علاوه بر ثبت‌نام کارت سوخت امکان اتصال کارت بانکی به کارت سوخت نیز تعریف شد. طبق اعلام بیژن زنگنه وزیر نفت فقط در آذر‌ ماه درخواست صدور حدود ۳میلیون کارت سوخت مجدد یا اتصال کارت بانکی به کارت سوخت ثبت شده بود.
اما آنطور که شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی دیروز اعلام کرد فعلا برنامه‌ای برای سهمیه‌بندی بنزین وجود ندارد در نتیجه طرح اتصال کارت بانکی به کارت سوخت هم منتفی است. 
در همین رابطه سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به میزان گفت: در شرایط حال حاضر اتصال کارت بانکی به کارت سوخت در اولویت‌های ما قرار ندارد و برای تمام متقاضیان، کارت سوخت صادر خواهد شد. فاطمه کاهی درباره پروژه اتصال کارت بانکی به کارت سوخت گفت: تیم کاملی با همکاری همه سازمان‌ها در قضیه صدور کارت سوخت جدید فعالیت می‌کنند تا این موضوع حل شود و به تاریخ تعیین شده برای استفاده از کارت سوخت در جایگاه‌ها برسد. به‌گفته او اطلاعات تکمیلی این موضوع طی روز‌های آینده منتشر خواهد شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید