• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
چهار شنبه 26 تیر 1398
کد مطلب : 66740
+
-

نکته بازی

بیایید بدهی‌های هم را بدهیم
به خاطر یک فقره بدهی 60هزار یورویی باقیمانده از دوران مدیریت محمد رویانیان، لوگوی پرسپولیس در آستانه توقیف و مزایده قرار گرفته است. باشگاه بیانیه داده و در آن رویانیان را زیر سؤال برده است. سردار هم جواب خبرنگاران را داده و گفته: «مگر چه شده؟ بدهی است دیگر؟ من هم طلب وینگادا را دادم و پرونده‌اش را بستم، بدون اینکه کسی را زیر سؤال ببرم». واقعا مو لای درز استدلال رویانیان نمی‌رود. یعنی هر طور که حساب کنید مدیران ایرانی می‌آیند که بدهی‌‎های قبلی را بدهند، خودشان بدهی جدید درست کنند و بعد سرافرازانه دنبال کار و زندگی‌شان بروند. رویانیان طلب وینگادا را داد و بدهی به ژوزه را جا گذاشت، بعدی‌ها طلب ژوزه را دادند و بدهی به یک کرور بازیکن خارجی را جا گذاشتند، امروزی‌ها هم لوگو را از بند بیرون می‌کشند و در عوض بدهی به برانکو ودستیارانش را باقی می‌گذارند. 

اسطوره مدیریت تاریخ
نمی‌شود که در مورد مدیریت ایرانی حرف بزنیم و بحث به حسن زمانی نکشد. استاد زمانی، عضو مقاوم هیأت‌مدیره استقلال دیروز مصاحبه کرده و گفته: «تا این وزیر سر کار باشد، در مورد فوتبال حرف نمی‌زنم». این البته بعد از 2 هزار مصاحبه‌ای است که ایشان انجام داده. نام‌برده بعد از اینکه گفته حرف نمی‌زنم، ادامه داده: «پروپئیچ قبل از ما قرارداد بسته بود و منصوریان او را نخواست». خب،  منصوریان مربی بود و حق داشت بازیکنی را نخواهد، شما چرا طرف را بدون تسویه‌حساب بیرون کردید تا مطالبه 30هزار یوروریی‌اش به 430هزار یورو افزایش پیدا کند و کمر باشگاه بشکند؟ وقتی از زمانی حرف می‌زنیم، از کسی سخن می‌گوییم که «عضویت در کارگروه واگذاری سرخابی‌ها» را به‌عنوان یکی از آیتم‌های رزومه‌اش در تبلیغات مجلس درج کرده بود، درحالی‌که آن کارگروه قبلا شکست خورده بود !

آخ جون، رامین!
دیروز یکی از روزنامه‌های قطری مدعی شده الشحانیه اسم رامین رضاییان را در فهرست لژیونرهای فصل آینده‌اش درج نکرده و به این ترتیب مدافع ایرانی از این تیم جدا خواهد شد. اینکه موضوع چقدر جدی است تا چند روز آینده مشخص می‌شود، اما به‌نظر می‌‎رسد صرف طرح شایعه آزاد شدن رامین هم اشک شوق را در چشم ایرج عرب جمع کرده باشد. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس علاقه خاصی به بازیکنان جدا شده در دوران برانکو دارد و هر قدر شکل این جدایی زشت‌‎تر بوده باشد، اشتیاق او برای بازگرداندن بازیکنان جفاکار به تیم بیشتر می‌شود. پروژه‌ای که با جذب دوباره فرشاد احمدزاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان آغاز شد و با گرفتن وحید امیری ادامه یافت، فقط می‌تواند با بازگرداندن مهدی طارمی و رامین رضاییان به پایان برسد. طارمی که فعلا دنبال رؤیای ازلی و ابدی بازی در اروپا است، اما خبر آزاد شدن رامین احتمالا خواب را از چشم عرب ربوده!
 

این خبر را به اشتراک بگذارید