• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
چهار شنبه 26 تیر 1398
کد مطلب : 66711
+
-

خبرهای کوتاه/ورزشی

 کاپیتان ورشکسته
شما کافو هم که باشید و آن همه افتخار و بازوبند کاپیتانی تیم ملی برزیل را هم داشته باشید باز ممکن است با اشتباهی همه ثروت خود را از دست بدهید. کافو تازه‌ترین ستاره‌ای است که در فوتبال همه درآمد و ثروت عمر خود را از دست می‌دهد؛ البته بدون آنکه به دام اعتیاد افتاده باشد. او که با همسرش یک شرکت ورزشی تاسیس کرده بود، به‌خاطر وامی 4/1میلیون یورویی 5 ملک خود را از دست داده و دادگاه 15تای دیگر را توقیف کرده که این املاک از آپارتمان 55متری تا مزرعه 38هزار مترمربعی را در برمی‌گیرد. اگر کافو آن املاک را در ایران خریده بود الان با سود حاصل از فروش یک‌سوم آنها می‌توانست همه بدهی خودش را به بانک پس بدهد.

  مصاحبه دزدی
نیمار هر روز با خودش فکر می‌کند که امروز چه حاشیه‌ای درست کند که نامش برود سرتیتر روزنامه‌ها و سایت‌های ورزشی؛ اما این‌بار کسی که با او مصاحبه کرده، اسیر حاشیه شده. یک خبرنگار تلویزیونی در برزیل با نیمار مصاحبه کرده و فایل مصاحبه را در ماشینش گذاشته که این فایل مورد دستبرد قرار گرفته است. معلوم نیست دزد یا دزدان چه هدفی از ربودن این مصاحبه دارند. نیمار در این فایل درباره آینده‌اش حرف زده بود. جوری مصاحبه دزدیده شده، انگار نیمار مرده و دیگر نمی‌تواند حرف بزند.

  پایان یک مربی
بعید است از سیدورف مربی خوبی دربیاید. او که وسط فصل قبل گزینه سرمربیگری رئال هم بود، در کامرون و دپورتیوو نشان داده که مربی‌بشو نیست. اسطوره هلندی به‌تازگی سرمربی تیم ملی کامرون شده بود اما بعد از باخت 2-3 به نیجریه و حذف از جام ملت‌های آفریقا از سمت خود برکنار شد. او حتی با دستیاری که خودش آورده بود یعنی هموطنش پاتریک کلایورت هم به مشکل خورده بود. ستاره‌هایی مثل سیدورف، آنری، گتوزو و... نتوانسته‌اند مثل برخی همدوره‌ای‌های خود مثلا زیدان مربی موفقی هم باشند.

  خرید اشتباهی
علی پروین بود که جلال حسینی را می‌خواست اما یک حسینی دیگر را به او انداخته بودند؛ همین اتفاق در ترکیه هم رخ داده و باشگاه دسته‌دومی منمن‌اسپور بازیکنی خارجی به نام آلفا یالو را خریده که بعدا فهمیده قربانی یک تشابه اسمی شده و یک آلفا یالوی دیگر مدنظرشان بوده است. مثل این می‌ماند که منچسترسیتی مسی را بخواهد اما با رضا پرستش قرارداد ببندد.

حضور بی‌نتیجه باقری در باشگاه
روح‌الله باقری که برای دریافت برگ فسخ قرارداد خود ظهر سه‌شنبه در باشگاه استقلال حاضر شده بود، دست خالی این باشگاه را ترک کرد. فتحی، خطیر و مباشری 3مدیر کلیدی استقلالی‌ها روز سه‌شنبه در باشگاه حضور نداشتند و به همین دلیل باقری نتوانست با هیچ‌کدام از این افراد ملاقات کند.باقری که با تصمیم استراماچونی در آستانه جدایی قرار دارد، در هنگام خروج از باشگاه اعلام کرد بعد از جدایی از باشگاه استقلال به‌صورت رسمی در گفت‌وگو با رسانه‌ها درباره این موضوع صحبت خواهد کرد.

  استراماچونی به‌دنبال دفاع چپ
استقلال اردوی 10روزه خود را در حالی در یکی از کمپ‌های اطراف شهر استانبول در کشور ترکیه برگزار کرده که بازیکنانی چون آرش رضاوند، فرشید باقری، علی کریمی (درصورت توافق برای تمدید قرارداد)، رضا اسدی (درصورت توافق با باشگاه) و سیاوش یزدانی پس از بازگشت تیم از ترکیه در تمرینات شرکت خواهند کرد.آندره‌آ استراماچونی که استقلال را با کنار گذاشتن آرمین سهرابیان، روح‌الله باقری و رضا کریمی خلوت‌‌ کرده است، خواهان جذب یک مدافع چپ شده است، جایی که تنها میلاد زکی‌پور در این پست حضور دارد. با توجه به جدایی امید نورافکن و همینطور میثم تیموری، استقلالی‌ها به‌دنبال گزینه داخلی و خارجی برای جذب دفاع چپ هستند.همچنین با جدایی آیاندا پاتوسی، برای جانشینی این بازیکن نیز برنامه‌ریزی شده، اما هنوز جذب بازیکن برای این پست نهایی نشده است. از طرفی، هنوز برنامه نقل و انتقالات استقلال به پایان نرسیده و مسئولان باشگاه با درخواست استراماچونی سراغ بازیکنان مدنظر خود خواهند رفت.

  حسینی در ترابزون ماندنی شد
سید مجید حسینی، مدافع ایرانی با تیم ترابزون‌اسپور به خوبی هماهنگ شده و در فهرست بازیکنان ضروری فصل آینده قرار دارد. براساس گزارش سایت61SAAT ترکیه، انتظار می‌رود که ترابزون‌اسپور حداقل یک فصل دیگر نیز به همکاری با مجید حسینی ادامه دهد. قراردادی که در پایان برای یک سال دیگر نیز قابل تمدید خواهد بود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید