• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
چهار شنبه 26 تیر 1398
کد مطلب : 66714
+
-

شوک اول کالدرون

سروش رفیعی و شایان مصلح در لیست خروج باشگاه قرار گرفتند

شوک اول کالدرون

گابریل کالدرون در شرایطی که اردوی آماده‌سازی ترکیه به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود، پس از بررسی و آنالیز تمرینات بازیکنان، با توجه به شرایط و نیازهای تیم و تفکرات فنی خود، سروش رفیعی و شایان مصلح را از فهرست بازیکنان مدنظر خود خارج کرد و آنها را برای تعیین وضعیت و انتخاب‌هایی که خواهند داشت، در اختیار باشگاه قرار داد.در شرایطی که از هفته‌های گذشته اسامی زیادی به‌عنوان بازیکن مازاد کالدرون به گوش می‌رسید، خبر بیرون‌گذاشتن سروش رفیعی از تیم شوک بزرگی را برای هواداران ایجاد خواهد کرد و باید دید سرمربی سرخپوشان چه بازیکنی را جایگزین پلی‌میکر خود خواهد کرد.

 شایان تمدید کرد و کنار رفت
شایان مصلح یکی از بازیکنانی بود که خیلی زود در این فصل قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید کرد اما در نهایت توسط کالدرون بیرون گذاشته شد. حضور شایان در لیست مازاد کالدرون البته قابل پیش‌بینی بود. با بازگشت محمد انصاری از مصدومیت و البته تمدید قرارداد محمد نادری، مشخص بود که شایان دیگر جایی در ترکیب سرخپوشان نخواهد داشت و باید حالا این سؤال را از عرب پرسید که چرا مدیرعامل باشگاه اینقدر سریع با این بازیکن تمدید کرد.

  کالدرون گفته بود دریبل نزنید
سرمربی آرژانتینی سرخپوشان پیش از قبول هدایت سرخپوشان در سال2017 در سمیناری در کشور کویت حضور پیدا کرد و درباره دیدگاه فوتبالی‌اش صحبت کرد. کالدرون در این سخنرانی گفته بود: «فلسفه من ایجاد یک دژ دفاعی قدرتمند است و همه باید در ساختن آن مشارکت کنند و در حمله علاقه‌مند به بازی زیبا هستم. از بازیکنانی که به فکر نمایش فردی هستند، خوشم نمی‌آید.» با توجه به اینکه سروش رفیعی تنها بازیکن فانتزی پرسپولیس است، مشخص بود که کالدرون این سبک بازیکنان را دوست ندارد و به‌نظر می‌رسد که سروش رفیعی نتوانسته با توجه به فلسفه مربی آرژانتینی خودش را با شرایط تیم سازگار کند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید