• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 26 تیر 1398
کد مطلب : 66710
+
-

با مردم

با مردم








کاهش مراجعه مردم برای معاینه فنی خودرو

قیمت معاینات فنی خودروها افزایش یافته که این امر باعث نتیجه معکوس در مراجعات مردم به مراکز معاینات فنی خودرو خواهد شد و آنها را از معاینه فنی فراری می‌دهد.
طاهر بلغار از تهران

بهایی که برای مسکن مهر می‌گیرند بسیار زیاد است
مسکن مهر قرار بود برای قشر کم‌درآمد ساخته شود و بدیهی است که این قشر نمی‌توانند هر بهایی که مسئولان طلب می‌کنند بپردازند. این روزها بهای داشتن سر پناهی به اسم مسکن مهر خیلی بالاست و چاره‌ساز مستضعفین نیست.
مستأجر متقاضی

خانه‌های قدیمی کرمانشاه ویران شدند
تعدادی خانه قدیمی در خیابان شریعتی کرمانشاه مقابل اداره پست، کوی دانشکده دندانپزشکی وجود دارد که به عمد و دور از چشم اداره میراث فرهنگی ویران شده‌اند و چهره زننده و زشتی به محل داده‌اند و حتی احتمال آسیب‌دیدن مردم وجود دارد.
مرتضی زنده یاد از کرمانشاه

بیمه بی‌اعتبار فرهنگیان
فرهنگیان دارای یک بیمه تکمیلی هستند که صندوق پذیرش مراکز درمانی و حتی مراکز درمانی فرهنگیان آن را قبول ندارند و با دیدن آن شروع به بهانه‌گیری می‌کنند. گناه معلمان چیست که بعد از 30سال چنین بیمه‌ای نصیبشان شده است؟
نثاری از کرج

آبیاری در منطقه تهرانپارس کافی نیست
آبیاری فضای سبز و درختان منطقه۴ تهران در محدوده تهرانپارس و شمال‌شرق تهران به‌طور کل انجام نمی‌شود یا چند روز یک‌بار و با تأخیر انجام می‌شود. سال گذشته هم به‌دلیل آبیاری ناکافی درختان قدیمی فلکه سوم تهرانپارس خشکیدند.
لبافی از تهرانپارس

 کمک هزینه فرزندان آموزش و پرورشی‌ها چه شد؟
سال90 برای دریافت کمک‌هزینه فرزندانمان در اداره بازنشستگی آموزش و پرورش ثبت‌نام کردیم ولی با گذشت 8سال هیچ خبری از پرداخت این هزینه نیست.
شریعت پناهی- منصورزاده

مرغ‌فروشی آلاینده
مرغ فروشی‌ای در ضلع جنوب شرقی میدان امام‌حسین، سر خیابان شهرستان، بغل دکه کلانتری و در نقطه پررفت‌وآمد ذبح می‌کند و خونابه و صندوق‌های مرغ محیط را به‌شدت آلوده کرده است.
جمعی از کسبه میدان امام‌حسین

پارک گل‌نما پر از مشکل
پارک گل‌نما در خیابان پیروزی در منطقه14 مشکلاتی دارد که توقع داریم حل شود. آبنمای پارک قطع است، محیط پارک نیازمند ساماندهی است و مسائل متعدد دیگر که بارها به 137 اعلام کرده‌ایم و توقع داریم کسی بشنود.
کاظمی از منطقه 14

حکم بازنشستگی خلبانان
در حکم جدید صادره برای ما رسته خلبانی درج نشده و گفته‌اند که تمام سرهنگ‌های بازنشسته یکی هستند. اگر قرار نبود خلبان بشوم که نمی‌رفتم نظامی شوم. رفتم خلبانی برای خلبان‌بودن. این عنوان، نه در حکم بازنشستگی و نه در کارت شناسناسایی درج نشده است. این مشکل دوستان دیگری هم است. تحصیلات یک خلبان چقدر تفاوت دارد با دیگر رتبه‌داران.
کیانمهر، خلبان بازنشسته نیروی هوایی

این خبر را به اشتراک بگذارید