• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 26 تیر 1398
کد مطلب : 66703
+
-

دستگیری قاتل خواهر در بازگشت به کشور


پسر جوان که در جریان درگیری با خواهرش وی را با ضربه چاقو به قتل رسانده و به خارج از کشور گریخته بود، یک سال بعد درحالی‌که به کشور برگشته و به‌صورت مخفیانه  زندگی می‌کرد توسط پلیس دستگیر شد. این جنایت خانوادگی شهریور‌ماه سال گذشته در بندرعباس اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که پسر جوانی که از اتباع یکی از کشورهای همسایه بود با این بهانه که خواهر 18ساله‌اش دیر به خانه آمده با او درگیر شد و با بالا گرفتن درگیری با چاقو وی را به قتل رساند و فرار کرد. مادر مقتول در این‌باره به مأموران گفت: دخترم شب قبل از حادثه بیرون از منزل بود و حدود ساعت یک بعدازظهر به خانه برگشت که برادرش به نام پرویز که از این موضوع ناراحت شده بود با او درگیر شد و در نهایت با یک چاقو دخترم را به قتل رساند و فرار کرد.
به‌دنبال این جنایت تحقیقات برای دستگیری متهم به قتل آغاز شد اما او هیچ ردی از خود به جا نگذاشته بود. مدتی بعد مأموران پلیس به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد متهم برای فرار از دست مأموران به خارج از کشور گریخته است. تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه پلیس به شواهدی دست یافت که نشان می‌داد متهم دوباره به کشور برگشته و با هویت جعلی در بندرعباس ساکن شده و به‌عنوان کارگر روزمزد در انبارهای اطراف شرکت فولاد و گمرک شهید رجایی کار می‌کند. در این شرایط بود که مأموران در عملیاتی ضربتی متهم به قتل را پس از ماه‌ها فرار دستگیر کردند.
سرهنگ عبدالمجید کرمی، رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان در این‌باره به ایسنا گفت: متهم در بازجویی‌ها به قتل خواهرش با ضربات چاقو اعتراف کرد. او هم‌اکنون در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید