• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 26 تیر 1398
کد مطلب : 66705
+
-

قتل پدر 4سال پس از بازگشت از آمریکا

قتل پدر 4سال پس از بازگشت از آمریکا


اعتیاد شدید پسر جوان به مواد‌مخدر باعث اختلافات شدید او و پدرش شده بود تا جایی که وی وقتی با پدرش در خانه تنها بود دست به جنایتی خونین زد.
به‌گزارش همشهری، ظهر 16تیرماه امسال مأموران پلیس در جریان قتل مردی 60ساله در خانه‌اش قرار گرفتند و راهی محل حادثه شدند. مرد میانسال بر اثر اصابت ضربات چاقو جانش را از دست داده بود و پسر 33ساله‌اش نخستین کسی بود که با جسد وی روبه‌رو شده و پلیس و اورژانس را خبر کرده بود. او به مأموران گفت: من شب قبل در اتاقم بودم و با هدست موسیقی گوش می‌دادم تا اینکه خوابم برد. وقتی بیدار شدم حوالی ظهر بود و بعد از اینکه از اتاقم بیرون آمدم جسد خون‌آلود پدرم را دیدم که داخل خانه افتاده بود.
اظهارات پسر جوان عجیب به‌نظر می‌رسید. بررسی‌ها نشان می‌داد که او به همراه پدر و مادرش زندگی می‌کند و شب حادثه مادرش به خانه خواهرش رفته بود و در خانه حضور نداشت. از سوی دیگر تحقیقات از این حکایت داشت که پسر جوان اعتیاد شدیدی به مواد‌مخدر دارد و بر سر همین مسئله از مدت‌ها قبل با پدرش درگیر بود.
ماموران که به او مشکوک بودند به بررسی داخل خانه پرداختند و در داخل حمام، لباس‌های مردانه‌ای پیدا کردند که به تازگی شسته شده بودند و کاملا خیس بودند. لباس‌ها متعلق به پسر جوان خانواده بود و این در حالی بود که او ادعا کرده بود از شب قبل از اتاقش خارج نشده است. شکی وجود نداشت که جنایت از سوی این پسر رخ داده و او به دستور قاضی پرونده بازداشت و به اداره آگاهی منتقل شد. پسر جوان در بازجویی‌ها چاره‌ای جز بیان حقیقت ندید و با اعتراف به قتل پدرش گفت: مدت‌ها در آمریکا زندگی می‌کردم و پدرم خرجم را می‌داد. اما حدود 4سال پیش به ایران برگشتم و همراه پدر و مادرم زندگی می‌کردم. من معتاد بودم و پدرم به‌خاطر اینکه بیکار بودم و اعتیاد داشتم مدام به من سرکوفت می‌زد. تقریبا هر روز بر سر این مسئله با هم درگیری داشتیم او مرا تهدید می‌کرد که از خانه بیرونم می‌کند و گاهی نیز کتکم می‌زد؛ برای همین تصمیم گرفتم او را به قتل برسانم تا دیگر سرزنش نشوم.
متهم ادامه داد: روز حادثه، مادرم در خانه نبود. فرصت را مناسب دیدم و به آشپزخانه رفتم و 3چاقو برداشتم. بعد منتظر ماندم که پدرم از حمام خارج شود. سپس او را غافلگیر کردم و با ضربات متعدد چاقو به قتل رساندم. از ترس ضربه می‌زدم و نفهمیدم چند ضربه زدم. بعد لباس‌هایم را شستم و با پلیس و اورژانس تماس گرفتم و مدعی شدم که افراد ناشناسی پدرم را به قتل رسانده‌اند.
به‌گفته سرهنگ علی گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران، با اعتراف صریح متهم به قتل پدرش، برای وی قرار قانونی صادر شد و تحقیقات تکمیلی از او ادامه دارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید