• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
چهار شنبه 26 تیر 1398
کد مطلب : 66619
+
-

ایجاد استراحتگاه زائر در سمنان

شهردار سمنان با اشاره به افتتاح استراحتگاه زائر در شهر سمنان برای زائران رضوی و مسافران تابستانی گفت: این مکان همه مایحتاج استراحت مسافران از جمله حمام را دارد.

به گزارش مهر، «سید محمد ناظم رضوی» با تشریح ویژگی‌های استراحتگاه زائر در سمنان اظهار کرد: این مکان در حالی افتتاح شد که در آن سعی شده مایحتاج مسافران و زائران حرم امن رضوی شامل 8 دوش حمام را داشته باشد.
وی با بیان این‌که این مجموعه ۱۱۰ سکوی اقامت نیز دارد اضافه کرد: ۵۴ چشمه سرویس بهداشتی در محیطی وسیع از دیگر امکانات این زائرسراست.

شهردار سمنان با اشاره به این‌که استراحتگاه زائر 5 هکتار مساحت دارد و از لحاظ روشنایی، امنیت و… مورد تایید است افزود: در این مکان 5 واحد آبخوری، شست‌وشوی ظروف و حتی لباس‌شویی برای زائران رضوی و مسافران تعبیه شده است.
ناظم رضوی با بیان این‌که سمنان شهر خدمت به زائران رضوی است اظهار کرد: تکریم زائران امام رضا(ع) یکی از اهداف شهرداری محسوب می‌شود.

وی گفت: یکی از ویژگی‌های استراحتگاه زائر این است که از چادرزنی در کنار جاده، مخاطرات و مشکلات مسافران چون خاک، آفتاب و… جلوگیری و مسافران را در فضایی مناسب تکریم و سرویس‌دهی می‌کند.
شهردار سمنان افزود: این مکان همچنین فرصتی برای استراحت رانندگان است، چراکه بیشتر حوادث رانندگی در استان سمنان به واسطه خستگی، خواب‌آلودگی و همچنین نبود جلوه‌های بصری زیبا در راه‌ها رخ می‌دهد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید