• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
چهار شنبه 26 تیر 1398
کد مطلب : 66576
+
-

کسب ۵ مدال توسط کاراته‌کاهای قمی

رئیس هیأت کاراته استان قم از کسب ۵ مدال توسط کاراته‌کاهای قمی در مسابقات کاراته وان و قهرمانی تیم قم در رده نونهالان پسر این مسابقات خبر داد. «علیرضا برخورداری» در گفت‌وگو با مهر افزود: نخستین مرحله مسابقات کاراته وان ایران در سال ۹۸ در رده سنی نونهالان و همچنین بخش کاتا برگزار شد و در پایان این مرحله از مسابقات که در تهران به انجام رسید سهم کاراته قم ۵ مدال بود و قهرمانی در بخش نونهالان پسر بود.

 وی اضافه کرد: در مسابقات کومیته نونهالان پسر، تیم کاراته استان قم با ۲ مدال طلا و یک نقره بالاتر از تیم‌های یزد که ۲ طلا و البرز که یک طلا، یک نقره و یک برنز کسب کردند ایستاد و به مقام قهرمانی رسید تا کاراته قم شروعی دلپذیر در کاراته وان ایران داشته باشد. رئیس هیأت کاراته استان قم گفت: امیر محمد رشید از قم در رده سنی نونهالان در وزن ۴۰- کیلوگرم بالاتر از نمایندگان مازندران، البرز و کهگیلویه و بویراحمد ایستاد و صاحب نشان طلا شد و سید محمد صدرا فروغی از قم در رده سنی نونهالان در وزن ۴۵- کیلوگرم پس از کاراته‌کای استان البرز نایب قهرمان شد. 

برخورداری بیان کرد: محمدجواد برخوردار کاراته‌کای قمی در رده سنی نونهالان در وزن ۵۵+ کیلوگرم با پیروزی بر کسری برزگر از قزوین در دیدار فینال قهرمان شد. همچنین در بخش کاتا، متین محمدی یکتا، کاتاروی قمی در رده سنی نوجوانان در کاتای انفرادی با مربیگری محمد سلطانی صاحب نشان طلا شد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید