• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
چهار شنبه 26 تیر 1398
کد مطلب : 66602
+
-

اراک؛ میزبان نمایشگاه تخصصی محصولات کشاورزی

کلان‌شهر اراک در شهریور امسال میزبان نمایشگاه تخصصی کشاورزی، دام، طیور، باغبانی، نهاده‌ها و صنایع وابسته است.

به گزارش ایرنا، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی در نشست هماهنگی و برگزاری این نمایشگاه کشوری گفت: این نمایشگاه از ۲۶ تا ۲۹ شهریور با حضور تولیدکنندگان همه رشته‌های این بخش از جمله صنایع تبدیلی و تکمیلی، آبزیان، محصولات و سازه‌های گلخانه‌ای و سازندگان تأسیسات آبیاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی غرب کشور در اراک برگزار می‌شود.
«مجید آنجفی» افزود: همزمان با برگزاری این رخداد تخصصی، نمایشگاه عرضه محصولات کشاورزی با قیمت مناسب نیز دایر می‌شود تا بازدیدکنندگان بتوانند بدون واسطه مایحتاج خود را از تولیدکنندگان محصولات کشاورزی کشور 
تامین کنند.

وی ادامه داد: برگزاری دوره‌های آموزشی در زیر بخش‌های مختلف تولید و طبخ آبزیان، تأمین غذای دام، طیور و شیلات، تغذیه گیاهان، باغ‌ها و پرورش گل و گیاهان آپارتمانی از برنامه‌های جنبی این نمایشگاه ملی است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی بیان کرد: دعوت از تولیدکنندگان بخش کشاورزی در همه استان‌های کشور برای حضور در این نمایشگاه تخصصی در دستور کار سازمان جهاد کشاورزی این استان قرار دارد.

آنجفی گفت: این نمایشگاه فرصتی برای نمایش آخرین محصولات و دستاوردهای عرصه کشاورزی و خدمات وابسته به این بخش است و زمینه را برای مبادلات تخصصی و اقتصادی فراهم می‌کند.
وی افزود: نمایشگاه تخصصی کشاورزی، دام، طیور، باغبانی، نهاده‌ها و صنایع وابسته با حضور ۵۶ تولیدکننده کشور پارسال در اراک برگزار شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید