• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
چهار شنبه 26 تیر 1398
کد مطلب : 66565
+
-

۵۰۰ واحد مسکونی برای سیل‌زدگان لرستان ساخته می شود

جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) استان قم گفت: مرحله دوم طرح جهاد همبستگی ملی ویژه بازسازی مناطق سیل‌زده در حال انجام است که مأموریت سپاه استان قم ساخت یا مرمت ۵۰۰ واحد مسکونی در منطقه چگنی لرستان است. به گزارش تسنیم، سرهنگ پاسدار «احمد بیطرفان» در نشست پشتیبانی از اردوهای جهادی تابستان 98 و نیز حمایت از قرارگاه سازندگی حضرت معصومه(س) سپاه قم در منطقه چگنی لرستان افزود: از این تعداد واحد مسکونی حدود 235 واحد بازسازی و بقیه مرمت و تعمیر می‌شوند. وی اضافه کرد: چند هفته‌ای بوده که به‌طورجدی قرارگاه سازندگی حضرت معصومه(س) سپاه قم در منطقه چگنی لرستان مستقر شده و در مرحله نخست، بیش از 60 واحد در حال ساخت است که بخش مهمی از کارها را گروه‌های جهادی فعال انجام می‌دهند.

بیطرفان اظهار کرد: البته با توجه به حجم عظیم خسارت‌ها همچنان نیازمند کمک‌های مردمی در قالب طرح جهاد همبستگی ملی هستیم که در این مورد باید اقشار مختلف مردم، رده‌های گوناگون بسیج، مساجد و پایگاه‌ها و دیگر بخش‌ها باید همچون گذشته پای‌کار بیایند.

وی افزود: باید روحیه جهادی روزبه‌روز تقویت شود و این‌که بدانیم در سایه فعالیت‌های جهادی و روحیه بسیجی می‌توانیم بر مشکلات از جمله مشکلات اقتصادی غلبه کنیم. بیطرفان با اشاره به این‌که در کنار فعالیت‌های عمرانی باید خدمت‌رسانی در عرصه‌های پزشکی و نیز امور فرهنگی در مناطق سیل‌زده لرستان مورد توجه باشد بیان کرد: باید از توانمندی گروه‌های جهادی موجود در استان حداکثر استفاده شود، به‌ویژه در مناطق سیل‌زده لرستان که مأموریت سپاه و بسیج استان قم است نیازمند حضور جدی استادکارانی در عرصه‌های گوناگون مرتبط با ساخت‌وساز هستیم.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید