• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
سه شنبه 25 تیر 1398
کد مطلب : 66287
+
-

پرداخت کرایه تاکسی و اتوبوس الکترونیکی می‌شود

رئیس سازمان حمل‌و‌نقل بار و مسافر شهرداری کرج: اجرای طرح پرداخت الکترونیک، مشکل پول خرد را که از دغدغه‌های همیشگی راننده‌ها و مسافران است حل می‌کند

حمل و نقل
پرداخت کرایه تاکسی و اتوبوس الکترونیکی می‌شود

رئیس سازمان حمل‌و‌نقل بار و مسافر شهرداری کرج از طرح پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی‌ها و اتوبوس‌های کرج در کمیسیون عالی مشارکت‌های شهرداری کرج و پیگیری آن از مدتی پیش خبر داد.
به گزارش فارس «مجید استادکاظمی» گفت: شرکتی برای اجرای این طرح پیش‌قدم شد، اما به دلیل عدم موفقیت این طرح در سال‌های گذشته، بررسی کامل سوابق و توانمندی این شرکت در دستور کار است.

وی با بیان این‌که اسناد فراخوان اجرای طرح الکترونیکی شدن پرداخت کرایه‌های تاکسی و اتوبوس آماده انتشار است و پس از رفع برخی موانع منتشر و پیمانکار انتخاب می‌شود، اظهار کرد: اجرای این طرح گامی در راستای ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی به شهروندان و سهولت کار راننده‌های اتوبوس و تاکسی است.

استادکاظمی توضیح داد: اجرای این طرح مشکل پول خرد را که یکی از دغدغه‌های همیشگی راننده‌ها و مسافران است حل می‌کند. با اجرای این طرح، اپلیکیشنی در تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها و بارکدی هم در تلفن همراه مسافران نصب می‌شود و مسافران در زمان پیاده شدن تلفن همراه خود را به اپلیکیشین نزدیک و از طریق کیف پول الکترونیکی خود کرایه را پرداخت 
می‌کنند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید