• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 23 تیر 1398
کد مطلب : 65778
+
-

خبرها

خبرها
خبرها


 توسعه حمل‌ونقل با افزایش قیمت بنزین
مرتضی الویری درباره لغو اجرای طرح کاهش آلودگی هوا، گزارش مالی معاون حمل‌ونقل ترافیک شهرداری تهران و... توضیحاتی داد. عضو شورای شهر تهران در این رابطه به باشگاه خبرنگاران گفت: «تمام گزارش‌هایی که ما در کمیسیون برنامه و بودجه به آن نیاز داشتیم آقای پورسید‌آقایی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران به کمیسیون ارائه کرده است و مطلب مبهمی در این حوزه وجود ندارد.» او با اشاره به نقش افزایش قیمت بنزین در توسعه حمل‌و نقل عمومی عنوان کرد: «در کلانشهر‌ها می‌توان مبلغی را به قیمت بنزین اضافه و درآمد حاصله از آن را صرف توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی کشور کرد.»

بررسی قانون خروج پادگان‌ها
فرزانه صادق‌مالواجرد از تصمیم‌گیری درخصوص طرح ساماندهی کلانشهر تهران در جلسات آتی شورای‌عالی شهرسازی خبر داد. به گزارش مهر، دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری درخصوص طرح ساماندهی کلانشهر تهران گفت: «خروج پادگان‌ها از محدوده شهرها قانون است و طبق این قانون، پادگان‌هایی که گردش کار خود را طی می‌کنند اگر پایین ۱۰ هکتار باشند در کمیسیون ماده 5 و اگر بالای ۱۰ هکتار باشند طبق مصوبه قانونی باید به شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران بیاید تا با نظر اعضای اصلی شورای و تصویب در شورا، انجام بگیرد.»

نامه مترویی شهردار به وزیر اقتصاد
شهرداری تهران برای پرداخت عوارض قطعات باقیمانده مترو در گمرک، تعهد داد. به گزارش همشهری،علی امام، مدیرعامل شرکت متروی تهران  بیان کرد: سال گذشته قطعات 70دستگاه واگن وارد گمرک بندرعباس شده بود که با مساعدت گمرک 85درصد قطعات ترخیص شد اما همچنان 15درصد از قطعات در گمرک باقی مانده است.آقای حناچی نامه‌ای به وزیر اقتصاد مبنی بر تعهد یکساله شهرداری برای پرداخت عوارض نوشته است تا 15درصد باقیمانده از محموله 70دستگاه واگن ترخیص شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید