• چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 7 ذی القعده 1445
  • 2024 May 15
یکشنبه 23 تیر 1398
کد مطلب : 65739
+
-

47 واحد تولیدی لرستان احیا شدند

استاندار لرستان بیان کرد: ۴۷ واحد تولیدی راکد در این استان به چرخه تولید بازگشتند و هزار شغل احیا شد. به گزارش ایرنا، «موسی خادمی» گفت: حفظ میزان تولید موجود، جلوگیری از تعطیلی کارخانه‌های فعال و احیای کارخانه‌های دچار مشکل که نیمه‌فعال و راکد شده‌اند، در اولویت برنامه‌های ماست.

وی افزود: با حمایت از سرمایه‌گذاران، امروز برخی صنایع جدید در لرستان رونق گرفته‌اند و چندین کارخانه پتروشیمی و تولید کاغذ از آهک در حال راه‌اندازی است. خادمی با اشاره به شعار سال و تحقق رونق تولید در لرستان گفت: نساجی بروجرد جزو صنایع راهبردی کشور بوده و صنعتی شدن ایران با صنایع نساجی شروع شد.

استاندار لرستان اظهار کرد: نساجی بروجرد با مدیریت جدید در اوج فعالیت خود به سر می‌برد. مردم شهرستان بروجرد صاحبان اصلی کارخانه‌های نساجی هستند و ۱۲۰۰ خانوار از این کارخانه درآمد دارند. وی ادامه داد: باید از مدیران نساجی به خاطر رونق تولید حمایت کنیم. سرمایه‌گذاران باید از مدیران نساجی الگو بگیرند و بدانند که بروجرد بهترین مکان برای سرمایه‌گذاری است. خادمی گفت: در شرایط امروز همه ما باید تلاش کنیم از تولید داخلی حمایت کنیم. کارگران نساجی سهامداران اصلی کارخانه هستند و آمار تولید در این واحد نشانه آن است که کارگرانش با جان و دل به فکر سربلندی نساجی بروجرد هستند.

این خبر را به اشتراک بگذارید