• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
شنبه 22 تیر 1398
کد مطلب : 65540
+
-

ساخت مسکن مددجویان در بافت فرسوده گچساران

ساخت مسکن مددجویان در بافت فرسوده گچساران

کارشناس مسکن و ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) گچساران گفت: این نهاد حمایتی ازسال ۹۵ تاکنون ۳۳ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت مسکن ۵۲ نفر از نیازمندان این شهرستان در بافت فرسوده هزینه کرده است. 

به گزارش ایرنا، «مصطفی گودرزی» افزود: از این میزان اعتبار ۱۳ میلیارد ریال به‌ صورت بلاعوض بوده و مابقی به‌ صورت تسهیلات بانکی با سود 4 درصد و 3 سال دوره تنفس پرداخت شده است.

 وی با بیان این‌که بیش از ۹۰۰ خانوار در شهر دوگنبدان زیر پوشش این نهاد حمایتی قرار دارند بیان کرد: ۴۹ درصد از خانواده‌های مددجویان شهری زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان در بافت فرسوده دوگنبدان سکونت دارند که از این تعداد ۲۲۸ خانوار یک‌نفره، ۴۳ خانوار ۲ نفر به بالا و ۱۷۳ خانوار دونفره هستند.

گودرزی ابراز کرد: تاکنون ۱۶۷ واحد مسکونی در قالب مسکن مهر برای مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی با اعتباری بیش از ۱۶ میلیارد ریال خریداری شده است. 

وی اظهار کرد: این نهاد حمایتی برای ساخت واحد مسکونی در شهر دوگنبدان ۲۵۰ میلیون ریال و در روستاها ۱۵۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض به مددجویان پرداخت کرده است. وی افزود: انجام دادن خدمات عمرانی در بخش‌های خرید، ساخت، بهسازی و تعمیر مسکن روستایی یکی از برنامه‌های اولویت‌دار این نهاد در سال جاری است.

گودرزی گفت: این نهاد حمایتی در سال جاری برای ساخت مسکن شهری در بافت فرسوده ۲۵۰ میلیون ریال به صورت بلاعوض و ۳۰۰ میلیون به صورت تسهیلات بانکی پرداخت می‌کند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید