• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
شنبه 22 تیر 1398
کد مطلب : 65472
+
-

کاهش هزینه‌های تأمین اجتماعی در دستور است


 پرونده الکترونیک سلامت، نظام ارجاع و تدوین گایدلاینها ازجمله مهم‌ترین برنامه‌های حوزه درمان است. مصطفی سالاری در آستانه هفته تامین اجتماعی و همزمان با بازدید از پروژه در حال احداث ساختمان جدید بیمارستان شهید فیاض بخش گفت: برای تسریع در پیشرفت این پروژه بزرگ که منجر به تحول جدی در خدمات رسانی این بیمارستان در منطقه جنوب غرب تهران می‌شود، دستورات لازم صادر شد.
سالاری در ادامه طی سخنانی در جمع مدیران ارشد سازمان تأمین اجتماعی و کارکنان بیمارستان شهید فیاض بخش گفت: در حوزه درمان سازمان تأمین اجتماعی فعالیت‌هایی در حال انجام است که باید با سرعت بیشتری ادامه یابد. وی پرونده الکترونیک سلامت، نظام ارجاع و تدوین گایدلاین‌ها را ازجمله مهم‌ترین برنامه‌های حوزه درمان برشمرد و افزود: برای اجرای این برنامه‌ها وزارت بهداشت نیز همکاری لازم را دارد و سازمان تامین اجتماعی در این زمینه پیشگام است. سالاری ادامه داد: با تکمیل این برنامه‌ها مدیریت منابع ارتقا می‌یابد تا هزینه‌ها با کیفیت و اثربخشی بهتر بدون صرف هزینه‌های غیرضروری انجام شود. مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با تأکید بر اینکه در حوزه درمان مستقیم بهبود مدیریت واحدها، ارتقا بهره‌وری و پاسخگویی به توقعات بحث مهمی است، گفت: توقعات زیادی برای احداث مراکز درمانی جدید وجود دارد که باید اولویت بندی کنیم و جلب مشارکت بخش خصوصی را نیز با جدیت بیشتری پیگیری کنیم. به گزارش روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، سالاری مدیریت مراکز درمانی موجود سازمان تأمین اجتماعی را نیز از مسائل دارای اهمیت برشمرد و گفت: برای مدیریت واحدهای فعلی باید بهترین راهکار را برای جلب همکاری با بخش خصوصی داشته باشیم. اداره هیأت امنایی بیمارستان‌ها می‌تواند برای بهبود کیفیت خدمات و کاهش هزینه‌ها در دستور کار قرار گیرد.
باید در این زمینه بهترین روش را اتخاذ کنیم تا باعث بهبود کیفیت خدمات شود و این کار را به‌صورت تدریجی و مرحله‌ای انجام خواهیم داد. سالاری با بیان اینکه درباره این مسائل باید با خرد جمعی و دریافت نظرات مجموعه سازمان بهترین تصمیم را اتخاذ کنیم، گفت: هر گامی که برداریم با مشورت با بدنه اجرایی سازمان خواهد بود و کار را به‌صورت مرحله‌ای انجام خواهیم داد. وی درباره بیمارستان شهید فیاض بخش نیز، گفت: ساختمان جدیدی برای این بیمارستان در حال احداث است، از مجریان این پروژه خواستم که بخشی از مجموعه را به بهره‌برداری برسانیم و فعالیت کارگاهی در بخش‌های دیگری تداوم یابد.

این خبر را به اشتراک بگذارید