• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
شنبه 22 تیر 1398
کد مطلب : 65410
+
-

دستگیری 2 عضو یک باند فعال مواد مخدر

سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره اطلاعات شهرستان جیرفت، ۲ قاچاقچی مواد مخدر وابسته به یکی از باندهای فعال جنوب کرمان را دستگیر کردند. دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت در گفت‌و‌گو با ایرنا گفت: این ۲ متهم در محور جیرفت به دلفارد در تور ماموران اطلاعاتی گرفتار شدند. 

 «حسین سلامی» افزود: سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره اطلاعات شهرستان جیرفت پس از انجام یک‌سری اقدامات اطلاعتی موفق به شناسایی عناصر یکی از باندهای فعال قاچاق مواد مخدر در جنوب استان کرمان شدند. وی ادامه داد: پس از شناسایی اعضای این باند، بلافاصله دستورات قضایی لازم به منظور دستگیری این افراد صادر شد. 

دادستان جیرفت گفت: با هوشیاری افسران اطلاعاتی، باند مذکور در محور جیرفت به دلفارد مورد ضربه قرار گرفت و در این رابطه ۲ متهم به نام‌های «الف. د» و «ح. م» به همراه ۲ دستگاه خودرو سواری و ۳۳۰ کیلوگرم تریاک دستگیر شدند. 

وی افزود: این متهمان در بازجویی‌های اولیه اقرار کردند که قصد انتقال این محموله را به استان‌های عمقی کشور داشتند که موفق به اجرای نقشه خود نشدند. سلامی گفت: خودروهای راه‌پاک‌کن به عنوان معاونت در جرم حمل مواد مخدر قابل تعقیب قضایی هستند.

این خبر را به اشتراک بگذارید