• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
شنبه 22 تیر 1398
کد مطلب : 65346
+
-

کلان‌شهر بندرعباس در مسیر توسعه گردشگری

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار از اجرای پروژه‌های‌ سرمایه‌گذاری با هدف تقویت زیرساخت‌های گردشگری در ‌شهر بندرعباس خبر داد

شهرستان بندرعباس، مرکز استان هرمزگان، با توجه به توسعه روزافزونش، نیازمند اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری برای توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر است.

 به گزارش فارس، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار با بیان این مطلب گفت: باید شرایط برای سرمایه‌گذاران تسهیل شود و بوروکراسی‌های اداری دست و پاگیر کاهش یابد تا اجرای پروژه سرمایه‌گذاری در بندرعباس تحقق یابد. 

«ایرج حیدری» افزود: یکی از مهم‌ترین حوزه‌ها برای جذب سرمایه حوزه گردشگری است که اقصی نقاط استان از جمله بندرعباس به دلیل داشتن جاذبه‌های فرهنگی، تجاری و تفریحی ظرفیت بسیاری در این بخش دارد.  معاون استاندار که در نشست بررسی مسائل و مشکلات پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهرداری بندرعباس سخن می‌گفت، اضافه کرد: اجرای پروژه‌های‌ سرمایه‌گذاری با هدف تقویت زیرساخت‌های گردشگری در شهر بندرعباس در دستور کار قرار گیرد.  

وی تصریح کرد: با توجه به حضور گسترده گردشگران در فصول مختلف سال به‌ویژه زمستان و ایام نوروز در شهر بندرعباس تقویت زیرساخت‌های خدماتی برای رفاه حال گردشگران ضروری است.  وی تاکید کرد: زیباسازی ساحل شهر بندرعباس باید تداوم داشته باشد تا شاهد محیطی شاداب در نوار ساحلی شهر برای مردم استان به‌ویژه شهر بندرعباس باشیم.  

حیدری خاطرنشان کرد: موانع پیش روی اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری و عمرانی شهرداری در حوزه‌های احداث زیرساخت‌های گردشگری، خدماتی و رفاهی با هدف بهبود خدمات به مردم به زودی برطرف می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید