• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
پنج شنبه 19 بهمن 1396
کد مطلب : 6536
+
-

خدمات‌رسانی حمل‌ونقل عمومی پایتخت در روز 22بهمن

شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در اطلاعیه‌ای نحوه خدمت‌رسانی و فعالیت اتوبوس‌ها در روز 22بهمن را اعلام کرد. به گزارش همشهری، در این اطلاعیه آمده است:

اتوبوس‌های شرکت واحد تهران در روز یکشنبه از ساعت7:30 از میادین، پایانه‌ها و شهرک‌هایی که در ذیل آمده، اقدام به انتقال شهروندان به مبادی ورودی مسیر راهپیمایی می‌کنند:

   سامانه 1: میادین انقلاب اسلامی – فردوسی- امام حسین(ع) – خاقانی- چهارراه تهرانپارس- نبوت-کلاهدوز

   سامانه 2: میادین شمشیری- رازی، محمدیه- قیام- خراسان- شوش- پایانه خاوران

   سامانه 3: میادین رسالت – هفت تیر- نوبنیاد- تهرانپارس- چهارراه اشراق- لویزان- شهرک شهید محلاتی

  سامانه 4: میدان راه‌آهن- ابوذ- نازی‌آباد- خزانه بخارایی-تجریش- ونک

   سامانه 5: پایانه آزادگان- صادقیه- پونک- اشرفی اصفهانی- سیمون‌بولیوار- دانشگاه علوم و تحقیقات- کن- شهران- جنت‌آباد- دهکده المپیک- شهرک باقری- هوانیروز- شهرآرا- شهرک ولیعصر – یافت‌آباد- فردوس- شادآباد- تهرانسر- خلیج‌فارس

  سامانه 6: سیزده‌آبان- دولت‌آباد- خانی‌آبادنو 

 

مترو رایگان است

در بخش مترو نیز شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در روز 22بهمن با آمادگی کامل، خدمات ویژه‌ای به شهروندان گرامی در این روز ارائه خواهد کرد. فرنوش نوبخت، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در این‌باره گفت: استفاده از مترو از ابتدای صبح روز یکشنبه (22بهمن1396) تا پایان مراسم راهپیمایی رایگان است. وی اضافه کرد: بعد از پایان مراسم نیز پذیرش مسافر در ایستگاه‌هایی که در مسیر راهپیمایی قرار دارند، جهت بازگشت راهپیمایان به مقاصد خود رایگان است. در این روز در تمامی خطوطی که با ازدحام جمعیت روبه‌رو شوند با اعزام حرکت قطارهای فوق‌العاده نسبت به انتقال مسافران به مبادی اولیه اقدام خواهد شد. طبق روال هر سال و به‌منظور حفظ نظم و امنیت در برگزاری مراسم روز 22بهمن، ایستگاه متروی میدان آزادی واقع در خط4 مترو تا پایان مراسم بسته خواهد بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید