• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
شنبه 22 تیر 1398
کد مطلب : 65329
+
-

شاغلان صنعت زغال سنگ کرمان ۲ برابر می‌شوند

به گفته نماینده کرمان و راور ۱۰ هزار نفر در صنعت زغال سنگ استان فعال هستند که با توافق وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سرمایه‌گذاری‌های جدید صندوق بازنشستگی فولاد این آمار به ۲ برابر افزایش خواهد یافت

اشتغال
شاغلان صنعت زغال سنگ کرمان ۲ برابر می‌شوند

به گفته نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ۱۰ هزار نفر در صنعت زغال سنگ استان کرمان فعال هستند که با رفع مشکلات مالی و توافقی که با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سرمایه‌گذاری‌های جدید صندوق بازنشستگی فولاد انجام گرفته، این آمار به ۲ برابر افزایش خواهد یافت. 

 «محمدرضا پورابراهیمی» در گفت‌و‌گو با ایرنا ضمن اعلام این مطلب افزود: بودجه طرح توسعه و اکتشافات زغال سنگ استان کرمان با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان از محل صندوق بازنشستگی فولاد کشور تأمین شده و این طرح به زودی اجرایی می‌شود. 

پورابراهیمی اضافه کرد: با اجرای این طرح استان کرمان که به بهشت معادن معروف است این بار به بزرگ‌ترین محدوده زغالی کشور تبدیل می‌شود. 
وی با بیان این‌که مطالبات شرکت زغال سنگ استان کرمان از ذوب آهن اصفهان پیگیری می‌شود، گفت: ۵۰ میلیارد تومان مطالبه شرکت زغال سنگ است که ذوب آهن در زمینه پرداخت آن تاکنون اقدامی انجام نداده است. 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: شرکت زغال سنگ استان کرمان و قشر کارگری این صنعت به علت پرداخت نشدن مطالبات درگیر مشکلات اقتصادی بسیاری هستند؛ لذا با تلاش دولتمردان ذوب آهن اصفهان باید مکلف به پرداخت بدهی‌ها شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید