• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
شنبه 22 تیر 1398
کد مطلب : 65276
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/YG89
+
-

تشکیل کمیته ویژه برای حل مشکل تعاونی‌های مسکن زنجان

استاندار زنجان گفت: کمیته ویژه برای حل مشکلات پروژه‌های مسکن در دست اجرا در استان زنجان تشکیل شود.

به گزارش مهر، فتح‌الله حقیقی در جلسه شورای مسکن استان زنجان که در تالار پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، با اشاره به اهمیت موضوع مسکن در زندگی مردم، بر ضرورت اجرایی شدن مصوبات جلسه شورای مسکن تأکید و اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع، مصوبات همه جلسات را پیگیری می‌کنم که جلسه شورای مسکن نیز در رأس آنها قرار دارد.

وی با تأکید بر این‌که یکی از مهم‌ترین مسائل در راستای اجرای مصوبات این جلسات، بیان اقدامات انجام شده توسط دبیران جلسات است، افزود: رسانه‌ها از اعضای ثابت جلسات متعدد در استان هستند به همین دلیل همه مصوبات جلسات مختلف از جمله اقتصاد مقاومتی، مسکن، اشتغال و... باید با حضور رسانه‌ها مورد بررسی قرار گیرد.

این مقام مسئول با بیان این‌که ضرورت اجرایی شدن مصوبات جلسه شورای مسکن به خاطر اهمیتی است که مقوله مسکن در جامعه دارد، گفت: بی‌تردید شرکت‌های تعاونی در حوزه مسکن با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند. برای رفع این مشکلات باید کمیته‌ای متشکل از معاون عمرانی استاندار، شهردار و مدیرکل راه و شهرسازی استان تشکیل شود.

حقیقی با اشاره به این‌که نباید از اعتراض مردم به کوتاهی‌هایی که در حوزه مسکن و در قالب تعاونی‌ها اتفاق افتاده است، ناراحت شویم، ادامه داد: امروز باید بتوانیم بهترین و تاثیرگزارترین اقدام را در این بخش انجام دهیم. بی‌تردید اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام در شرایطی که کشور با مشکلات اقتصادی مواجه است، کار بزرگ، ارزشمند و ماندگاری خواهد بود.وی تأکید کرد کرد: کمیته ویژه‌ای برای حل مشکلات پروژه‌های مسکن در دست اجرا در استان زنجان تشکیل شود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید