• دو شنبه 24 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 5 ذی القعده 1445
  • 2024 May 13
چهار شنبه 19 تیر 1398
کد مطلب : 65082
+
-

اردبیل مهیای رقابت‌های ورزشی دانش‌آموزان می‌شود

خبر ورزشی
اردبیل مهیای رقابت‌های ورزشی دانش‌آموزان می‌شود

مسابقات ورزش دانش‌آموزی در رشته‌های فوتسال و والیبال اوایل مرداد به میزبانی اردبیل برگزار خواهد شد. 

به گزارش ایسنا، معاون تربیت ‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اردبیل با اعلام این خبر اظهار کرد: هدف از برگزاری این مسابقات ارتقای توانمندی دانش‌آموزان در کنار تحصیل و افزایش روحیه جوانمردی و پایبندی به مبانی اخلاقی و دینی توسعه و تعیین برنامه‌های ورزشی متنوع در دستور کار وزارت آموزش و پرورش است که در این راستا میزبانی مسابقات دانش‌آموزی در رشته‌های مختلف به استان‌ها واگذار می‌شود. 

«منصور صاحب» عنوان کرد: با توجه به میزبانی موفق استان اردبیل در 2 رویداد قبلی شامل جشنواره روش‌های تدریس معلمان تربیت بدنی و همچنین رقابت‌های علمی و تخصصی دبیران تربیت بدنی در بیش از ۱۰ رشته در سال‌های گذشته وزارت آموزش و پرورش تصمیم گرفت میزبانی 2 رویداد ورزشی فوتسال و والیبال دانش‌آموزان را در تابستان امسال به اردبیل واگذار کند. ما از بین ۲۷ استان کشور میزبانی مسابقات را عهده‌دار شدیم به طوری که اردبیل در سایه برگزاری این رویداد به برخی تجهیزات و امکانات سالن‌های ورزشی مجهز شده و از منابع حوزه سلامت و تربیت بدنی نیز به شکل مناسبی برخوردار خواهد شد. 

صاحب تاکید کرد: تمام برنامه‌ریزی‌ها از 2 ماه قبل شروع شده و ما حتی پوسترها و بنرها را به 2 زبان فارسی و انگلیسی تهیه کرده‌ایم تا امکان پخش و انتشار آن از طریق رسانه‌های خارجی و سایر کشورها نیز فراهم آید. از اول مرداد هم میزبان این 2 رویداد ورزشی خواهیم بود که در رشته فوتسال از ۳۱ استان کشور ۳۷۲ نفر و در رشته والیبال از ۳۱ استان ۴۳۳ نفر در استان اردبیل حضور پیدا خواهند کرد. 

این مسئول ادامه داد: برای برگزاری مسابقات فوتسال 2 سالن دانشگاه پیام نور و دانشگاه امام خمینی(ره) تدارک دیده شده و در برگزاری مسابقات والیبال نیز با همکاری اداره کل ورزش و جوانان از 2 سالن رضازاده و تختی استفاده خواهیم کرد. 

این خبر را به اشتراک بگذارید