• یکشنبه 23 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 4 ذی القعده 1445
  • 2024 May 12
چهار شنبه 19 تیر 1398
کد مطلب : 65075
+
-

برخورد با فساد اقتصادی در اردبیل

رئیس کل دادگستری استان اردبیل از مهار فساد اقتصادی در استان با تلاش دادسراها و ضابطان قضایی خبر داد. به گزارش ایرنا «ناصر عتباتی» گفت: تمام فعالیت‌های اقتصادی در این استان رصد شده و تا حد امکان از فساد اداری جلوگیری شده و برخورد شدید قانونی با متخلفان اقتصادی صورت گرفته است. 

وی اظهار کرد: رسیدگی به پرونده‌های پر‌تراکم در این استان به خوبی رسیدگی و امنیت در حوزه‌های مختلف اقتصادی نسبت به سال‌های گذشته شده و تلاش می‌شود امنیت اقتصادی و اداری در این استان بیش از این افزایش پیدا کند. 

عتباتی با بیان این‌که اردبیل از امن‌ترین استان‌های کشور است، تاکید کرد: در ماه‌های اخیر پرونده تخلف یک شرکت پتروشیمی در اردبیل کشف شد و به سرانجام رسید و این نشان‌دهنده اهتمام جدی ضابطان قضایی بر مبارزه با فساد اقتصادی است. از سال ۹۳ بیش از 5 هزار پرونده ثبت‌نشده در استان وجود داشت که همه آن‌ها ثبت و حل و فصل شد.

سر‌و‌سامان دادن شعب اجرای احکام، شعب ویژه دادستانی و انجمن حمایت از زندانیان، کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری‌ها، کاهش ورودی پرونده‌ها، کشف فساد و مبارزه جدی با قاچاقچیان مواد مخدر و مشروبات الکلی از جمله اقدامات بجای دادگستری استان بوده 
است. 

این مسئول اشتغال زندانیان در استان اردبیل را یادآور شد و افزود: تاکنون 2۲۸۴ زندانی در این استان اشتغال یافتند. عتباتی نظارت بر کیفیت آسفالت را ضروری دانست و بیان کرد: در سال‌های گذشته بر اثر بی‌کیفیتی آسفالت شاهد حیف و میل بیت‌المال در شهرها بودیم که با نظارت جدی بر این امر جلوی حیف و میل در شهرداری‌ها گرفته شد. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید