• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 18 تیر 1398
کد مطلب : 64648
+
-

سرمایه‌گذاران صنعتی مجوز گرفتند

در استان
سرمایه‌گذاران صنعتی مجوز گرفتند

با توجه به شعار سال و تلاش برای رونق تولید و اشتغال در 3 ماه نخست سال جاری، با ۳۸ درخواست متقاضیان سرمایه‌گذاری در بخش صنعت استان بوشهر موافقت و جواز تاسیس آنها صادر شد.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بر این باور است که با این میزان سرمایه‌گذاری و ایجاد این واحد تولیدی صنعتی زمینه اشتغال 1240 نفر فراهم خواهد شد.

«سید حسین حسینی محمدی» پیش‌بینی کرده است برای تحقق اهداف برنامه‌های رونق تولید تا پایان امسال ۱۵۰ فقره جواز تأسیس طرح‌های صنعتی (بدون طرح‌های پتروشیمی) با سرمایه‌گذاری 7۵۰۰ میلیارد ریال و اشتغال 2۷۰۰ نفر صادر شود. 

به گفته وی، علاوه بر این، طبق برنامه‌های اجرایی، ایجاد و توسعه واحدهای تولیدی تا پایان سال ۹۸ صدور پروانه بهره‌برداری برای ۴۰ واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری ۲۶۰ هزار میلیارد ریال و اشتغال ۱۱ هزار نفر در استان بوشهر در دستور کار است.

بر اساس آمار موجود، تاکنون ۶۲۵ جواز تأسیس صنعتی با سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار و ۲۰ هزار میلیارد ریال و پیش‌بینی اشتغال ۲۸ هزار و ۲۱ نفردر زمینه صنایع مختلف در استان بوشهر صادر شده که از این شمار ۵۹۶ فقره به پروانه بهره‌برداری صنعتی فعال با حجم سرمایه‌گذاری ۲۱۲ هزار و ۸۷۸ میلیارد ریال و اشتغال ۲۸ هزار و ۷۹۸ نفر انجامیده است.

 این واحدها در زمینه‌های مختلف تولیدی از جمله صنایع شیمیایی، نفت و گاز و پتروشیمی، مواد غذایی و بهداشتی، و کانی فلزی و غیرفلزی فعالیت دارند.

این خبر را به اشتراک بگذارید