• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
دو شنبه 17 تیر 1398
کد مطلب : 64546
+
-

صدای استان‌ها

   مشکلات جاده فرخ‌آباد
جاده فرخ‌آباد و زیبادشت بسیار باریک و بدون روشنایی است. در این منطقه به‌ویژه در روزهای تعطیل تردد خودروها خیلی زیاد است. بنابراین به دلیل حجم بالای رفت و آمدها، تصادف هم زیاد می‌شود. مسئولان مربوطه از این منطقه بازدید کنند و اقدامی مناسب برای تعریض این معبر و تامین روشنایی آن انجام دهند. 
سعید قیاسوند از البرز

   کمبود آجر در نقده
شهرستان نقده با کمبود آجر رو‌به‌رو است و عرضه آجر هم با مشکلات زیادی همراه است. برای مثال یک فرد که نیاز به آجر ندارد، ۲۰۰ میلیون آجر خریده و بنده که برای تکمیل خانه‌ام به ۱۰ هزار آجر نیاز دارم نمی‌توانم آجر تهیه کنم.
محمدی از آذربایجان ‌غربی

   قطع شدن دوباره آب در منطقه حسن‌آباد
پیگیری‌های روزنامه همشهری و انتشار گزارش قطع مکرر آب در منطقه حسن‌آباد، باعث حل مشکل شد. اما در روزهای اخیر دوباره شاهد قطع آب در این منطقه هستیم.‌ ای کاش مسئولان شرکت آب و فاضلاب درباره علت کاهش فشار و قطع شدن آب در منطقه توضیح دهند.
یکی از ساکنان از یزد 

   مشکل پیاده‌روسازی
خیابان میرزاطاهر پیاده‌رو ندارد و مردم به‌سختی در این خیابان که به نظر نوساز می‌آید، تردد می‌کنند. اگر ممکن است مسئولان شهرداری حداقل در قسمت‌های عقب‌نشینی‌کرده پیاده‌رو بسازند.
فهیمه غلامی از اصفهان

   کوچه‌های خاکی و بی‌نام و نشان
چند سالی است تعدادی شهرک در برازجان ساخته شده است. شهرداری بعد از سال‌ها هنوز کوچه و خیابان‌های این شهرک‌ها را آسفالت نکرده است. وسایل نقلیه امکان تردد در شهرک آب‌رسانی یا کارخانه آرد را ندارند. تقاضا داریم شهرداری به این کوچه‌ها سر و سامان بدهد. 
اسلامی از بوشهر 

   بوی فاضلاب در ورودی شیراز
با این‌که شیراز یکی از شهرهای زیبا و مورد بازدید اهالی بقیه استان‌هاست در ورودی این شهر از سمت پل فسا با بو و تصویر زشتی از فاضلاب روبه‌رو می‌شویم. نداشتن شبکه فاضلاب و بالا بودن آب در محله کوشکک بلوار اتحاد در شان شیراز و مردمانشان نیست.
قاسمی از فارس

این خبر را به اشتراک بگذارید