• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 18 بهمن 1396
کد مطلب : 6441
+
-

با مردم

با مردم
با مردم

 

 فرهنگسازی‌ برای مصرف دارو

با سلام. برخی از پزشکان با تجویز داروهای زیاد برای بیماران آنها را با انبوهی از داروهای داخلی و خارجی روانه منزل می‌کنند. از طرفی برخی مواقع هم وقتی پزشک داروی کمتری را برای بیمار تجویز می‌کند، بیماران فکر می‌کنند که پزشک رسیدگی نمی‌کند. امیدواریم شما دست‌اندرکاران در روزنامه همشهری، با ارائه گزارش‌هایی درباره تجویز و مصرف دارو به مردم و حتی پزشکان منشأ فرهنگسازی‌ باشید.

2823...02122

 

 

 مالیات بر ارزش افزوده

سلام. چند روز پیش برای تعمیر ماشین به نمایندگی مجاز ایران‌خودرو مراجعه کردم. هنگام تسویه‌حساب فاکتوری تحویلم دادند که علاوه بر دستمزد و هزینه قطعات در ادامه هم نوشته بودند 9درصد مالیات بر ارزش افزوده به مبلغ 40هزار تومان! درصورتی که اگر تعمیرگاه بیرون رفته بودم، هم خودرو‌ام 3روز نمی‌خوابید و هم مالیات زوری نمی‌دادم. لطفا منعکس کنید.

گلایه یک شهروند

 

 

 دلایل آلودگی هوا

با عرض سلام و سپاس بی‌پایان و خداقوت. با اینکه مسئولان ذیربط می‌دانند که خودروهای بی‌کیفیت فاقد معاینه فنی، قدیمی و فرسوده، در کنار فرآورده‌های نفتی آلوده از مهم‌ترین دلایل آلایندگی جوی و آلودگی هوا هستند، چرا برای ریشه‌کنی مشکلات فوق اقدامی نمی‌کنند؟

6263...0938

 

 

  درخواست از وزارت بهداشت

با سلام. مهرماه امسال در کانالی که پیمانکار شهرداری نوشهر بدون محافظ و علائم خطر و نوار زرد در حال عملیات عمرانی آن بود، افتادم. به‌گونه‌ای که نزدیک به یک‌ماه بستری شدم و متأسفانه الان برای من ایجاد معلولیت کرده است. وقتی علیه پیمانکار شهرداری شکایت کردم و پزشکی قانونی از بیمارستان مدارک پزشکی را خواست، جوابی که بیمارستان نوشهر داده این است که یا باید از شکایت خود علیه پیمانکار شهرداری بگذرید تا با بیمه برای شما حساب شود! و یا چندین میلیون به‌حساب بیمارستان واریز کنید تا پرونده در اختیار شما قرار داده شود! لطفا چاپ کنید بلکه مسئولان در وزارت بهداشت به داد یک سرپرست خانوار برسند.

سیده‌مریم حسینی از نوشهر

 

 

 درخواست پله برقی

سلام. در تقاطع ولیعصر - فاطمی مسیر تردد عابرین پیاده را حصارکشی کرده‌اند. از طرفی پله‌های عابر پیاده هم برقی نیست و بالا رفتن از آن به‌خصوص برای سالمندان بسیار دشوار است. امیدواریم مسئولان ذیربط اقدامی بکنند.

1096...0935

 

 

  رعایت فرهنگ رانندگی

با سلام. از روزنامه وزین همشهری انتظار داریم درباره نحوه رانندگی بین خطوط سلسله گزارش‌هایی را در راستای فرهنگسازی‌ منتشر کند. به‌عنوان کسی که تجربه 40سال رانندگی را دارم، معتقدم اگر ما فرهنگ رانندگی را برابر آن چیزی که قوانین راهنمایی و رانندگی تعیین کرده عمل کنیم، هم ترافیک کمتری خواهیم داشت و هم از بروز تصادفات جلوگیری می‌شود.

یک شهروند از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید