• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 16 تیر 1398
کد مطلب : 64217
+
-

با مردم

با مردم











انواع تخلفات در مجتمع تفریحی پارک آبی گرمدره

نبود دستگاه کارتخوان در مجتمع پارک آبی واقع در گرمدره مشکل‌ساز شده است. در شرایطی که دستگاه‌های پرداخت پول بیش از 200هزارتومان نمی‌دهند اما هر نفر به‌طور متوسط 150تا 200هزار تومان برای مجموع هزینه‌های خود در این مجتمع  باید بپردازد. در اعتراض به این وضع هم می‌گویند ما اساسا از کارتخوان استفاده نمی‌کنیم.
وحدانی از کرج

دستفروشان میدان امام‌حسین را جمع کنند
بعد از جمع‌آوری موفق دستفروشان و بساط گستران در محدوده خیابان ولی‌عصر (عج) از مسئولان توقع داریم فکری هم برای جمع‌آوری دستفروشان میدان امام‌حسین(ع) در ابتدای خیابان انقلاب به‌خصوص در ساعات عصر بکنند. ضمن اختلال در کسب و کار ما، راه مردم را نیز بسته‌اند.
کسبه میدان امام‌حسین

قطعی 24ساعته آب در شاهین‌شهر اصفهان
از 24ساعت قبل آب شاهین‌شهر اصفهان قطع است و در تماس‌های تلفنی اعلام می‌کنند که آب نیست. به‌هرحال تامین آب شرب باید اولویت باشد. در گرمای اصفهان قطعی آب بسیار طاقت فرساست.
امینی از شاهین‌شهر اصفهان

مردم در مورد دوچرخه‌سواران توجیه نیستند
وضعیت دوچرخه‌سواری در شهری مثل تهران با وجود افتتاح ده‌ها ایستگاه دوچرخه خوب نیست. متلک‌پرانی به دوچرخه‌سواران، بی‌احتیاطی رانندگان، توهم در مورد لاکچری بودن دوچرخه‌سواری و ... باعث شده برخی مانند من از آن کناره بگیرند. از مسئولان تقاضا داریم همزمان با فراوانی دوچرخه برای فرهنگسازی عمومی هم اقدامات چند‌جانبه و وسیع انجام دهند.
شهروندی از تهران

نقشه‌های موجود مترو اطلاعات درست نمی‌دهند
بنده از شهرستان به تهران آمدم و براساس نقشه‌های موجود در مترو برنامه‌ریزی کردم که راس ساعتی در مطب دکتر باشم، اما وقتی از خط ۱ به ۷ دوبار پیاده شدم (محمدیه و توحید) متوجه شدم اتصال خطوط برقرار نیست و ۲ساعت دیرتر رسیدم و موقعی رسیدم که دکتر رفته بود.
یک هموطن از شهرستان

شست‌وشوی مخازن زباله منطقه 9 چه شد؟
بارها با سامانه‌های شهرداری منطقه 9ناحیه 2، تماس گرفته و خواستار شست‌وشوی مخازن زباله مهرآباد جنوبی شده‌ایم اما تاکنون خبری نشده است. تقاضای پیگیری جدی داریم.
کریمی از خیابان شهید عسگری مهرآباد جنوبی

خیابان اصلی رشت بدون سطل‌ زباله
در خیابان‌های اصلی رشت هیچ‌گونه سطل زباله‌ای برای مردم یا مغازه‌دار‌ها وجود ندارد، همچنین هیچ سرویس بهداشتی در میدانی به این وسعت تعبیه نشده است درحالی ‌که می‌توان از ساختمان‌های خالی موجود در میدان برای این منظور بهره برد.
خانقاهی از رشت

اوضاع بازنشستگان قدیمی بسیار بد است
بازنشستگان که در سنوات قبل‌تر بازنشسته شده‌اند هیچ وقت حتی به کسانی که 10سال قبل بازنشسته شدند نرسیدند و تورم چند ده پله جلوتر از حقوق آنهاست. به‌عنوان بازنشسته‌ای که مدیرکل بوده و دارای لیسانس حقوق دهه 30 است، حقوقم به 3میلیون هم نمی‌رسد درحالی‌که امروز اگر کسی با شرایط من بازنشسته شود دو برابر من حقوق خواهد گرفت. به وضعیت بازنشستگان رسیدگی کنید.
سعیدی از تهران

اعتبار کارت ملی بیشتر است یا یک ورقه کاغذ؟
چه شده که کارت ملی را که 10سال دست مردم بود پانج کرده و بی‌اعتبار می‌کنند، اما یک ورقه کاغذ که تایپ و ساختن و ارائه تقلبی آن کاری ندارد، معتبر می‌دانند؟ اگر امکان صدور کارت جدید نبوده، کافی بود اعلام می‌کردند که کارت‌های قدیمی تا صدور کارت‌های جدید معتبر است و این همه داستان درست نمی‌شد!
یک معلم

پارک غیرمجاز در دو طرف خیابان ایرانشهر
خیابان ایرانشهر از ابتدای پل کریمخان پس از اجرای مسیر دوچرخه‌سواری به‌شدت شلوغ شده و شاهد پارک ماشین‌ها در دوطرف خیابان هستیم. از مسئولان تقاضای  بررسی مشکل داریم.
گیلانی از کریمخان

این خبر را به اشتراک بگذارید