• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
یکشنبه 16 تیر 1398
کد مطلب : 64214
+
-

راز جسد دفن شده در کمد دیواری

راز جسد دفن شده در کمد دیواری

کشف جسدی که در کف کمد دیواری آپارتمانی در شرق تهران دفن شده بود، مستأجر را به‌وحشت انداخت. به گزارش همشهری، چند روز پیش زنی با پلیس تماس گرفت و مدعی شد از داخل کمد دیواری خانه‌شان بوی تعفن به مشام می‌رسد و ماجرا مرموز است. به‌دنبال این تماس، تیمی از مأموران راهی آپارتمان مورد نظر شدند. زن جوان از یک هفته قبل‌تر به همراه خانواده‌اش این آپارتمان را اجاره کرده و به آنجا نقل مکان کرده بودند اما از همان روزهای نخست بوی تعفن بیشتر و بیشتر می‌شد و همین آنها را آزار می‌داد. ماموران پس از بررسی داخل کمد دیواری، متوجه شدند که کف آن به تازگی دستکاری و سپس پوشیده شده است. بنابراین اقدام به کندن آن کردند و کمی بعد با جسد مردی روبه رو شدند که حدود 70سانتی‌متر پایین‌تر از کف کمد دیواری دفن شده بود. با گزارش ماجرا به بازپرس ویژه قتل، وی همراه تیمی از کارآگاهان جنایی راهی محل حادثه شدند. در بررسی‌های اولیه معلوم شد که جسد متعلق به مرد 40ساله‌ای است که پیش از این مستأجر آپارتمان مورد نظر بود و همراه همسر و دخترش در آنجا زندگی می‌کرد. مأموران در ادامه متوجه شدند که مدتی قبل همسر و دختر او به‌دلیل پرداخت نکردن کرایه مجبور شده بودند که این آپارتمان را تخلیه کرده و به محل دیگری نقل مکان کنند و شکی وجود نداشت که آنها از راز این جنایت خبر دارند.
به این ترتیب تحقیقات برای شناسایی محل زندگی مادر و دختر شروع شد تا اینکه کارآگاهان موفق شدند محل زندگی جدید آنها را حوالی میدان شهدا شناسایی کنند. زن 46ساله و دختر نوجوانش دستگیر شدند و پس از انتقال به اداره آگاهی راز جنایت را فاش کردند.زن 46ساله با اعتراف به قتل همسرش گفت: سال84 با مردی ازدواج کردم که بعدا متوجه شدم وی فقط به‌خاطر ارث و میراثی که از پدرم به من رسیده بود با من ازدواج کرده است. این مرد مرا فریب داد و همه ثروتم را تصاحب کرد و بعد هم معتاد شد و برای همین حدود 4سال پیش از او جدا شدم.
وی ادامه داد: پس از آن با دخترم زندگی می‌کردم و مجبور شدم برای تامین مخارج زندگی در یک تولیدی کفش مشغول به‌کار شوم. در آنجا با مقتول آشنا شدم و چون صاحبخانه‌ها به سختی به یک زن تنها و دخترش خانه اجاره می‌دادند، به پیشنهاد ازدواج موقت مقتول جواب مثبت دادم و به عقد او درآمدم. پس از آن آپارتمان مورد نظر را اجاره کردیم اما شوهر دومم هم معتاد بود و دست بزن داشت. تا اینکه 25بهمن سال گذشته وقتی به خانه برگشتم، دیدم که شوهرم با دخترم درگیر شده وقصد آزار و اذیت او را دارد. آنقدر عصبانی شدم که چوبی برداشتم و به او حمله کردم و درنهایت با ضربات چوب و قابلمه او را به قتل رساندم. پس از آن هم جسدش را در کمد دیواری دفن کردم و بعد از چند ماه، چون نتوانستم کرایه خانه را پرداخت کنم، صاحبخانه حکم تخلیه گرفت و ما مجبور شدیم از آنجا نقل مکان کنیم. به‌گفته سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران، تحقیقات از متهم ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :