• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
یکشنبه 16 تیر 1398
کد مطلب : 64154
+
-

نبود مسافر، پروازهای فرودگاه اردبیل را کم می‌کند

مدیر کل فرودگاه‌های استان اردبیل، نبود مسافر در فرودگاه اردبیل را از جمله عوامل زیان‌ده این مرکز حمل‌و‌نقل هوایی عنوان کرد.

به گزارش تسنیم، «فخرالدین هاشمی» گفت: ما تنها برای تهران پرواز داریم، اما با تلاش‌های انجام شده پرواز مستقیم اردبیل به مشهد و بالعکس از 24 تیرماه با هفته‌ای یک پرواز توسط شرکت هواپیمایی آسمان برقرار می‌شود.

وی افزود: با وجود این تلاش اگر استقبال از این پرواز از سوی مردم انجام نشود، امری طبیعی است که تبدیل به یک برنامه زیان‌بار شود و در نهایت نیز کنسل شود که این موضوع در حقیقت به ضرر فرودگاه است و به جای سوددهی برای این مجموعه زیان‌ده خواهد بود و امید می‌رود در این زمینه تصمیمات مناسبی اتخاذ شود.

هاشمی از روند تکمیلی ترمینال فرودگاه اردبیل خبر داد و گفت: این پروژه نیز در مراحل پایانی است و جزو پروژه‌هایی است که همزمان با سفر رئیس جمهوری به افتتاح می‌رسد که در این زمینه نیز تدارکات و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته است. اگر بتوانیم پروازهای فرودگاه اردبیل را توسعه بخشیم به یک سطح مناسب و قابل قبول در این زمینه دست خواهیم یافت که از جمله توسعه روابط تجاری با کشورهای همسایه است که در این زمینه نیز برنامه‌های مناسبی تدوین شده است و درصدد هستیم همه این برنامه‌ها را عملی کنیم.

وی بیان کرد: اختصاص اعتبارات مناسب و کافی برای اتمام پروژه‌ها و نیز اجرای پروژه‌های جدیدی که می‌تواند در تحقق اهداف ما نقش شایانی ایفا کند امری بسیار حائز اهمیت به شمار می‌رود که در این زمینه اقدامات لازم انجام یافته است.

این خبر را به اشتراک بگذارید