• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
یکشنبه 16 تیر 1398
کد مطلب : 64165
+
-

رفع نواقص ‌مسکن مهر سهند، معطل ابلاغ مصوبه

پیگیری
رفع نواقص ‌مسکن مهر سهند، معطل ابلاغ مصوبه

نواقص ابنیه و محوطه‌سازی طرح مسکن‌ مهر سهند در صورت ابلاغ مصوبه شورای مسکن، از روز ابلاغ و به مدت 3 ماه به اتمام خواهد رسید.

به گزارش تسنیم، مدیرعامل سازمان عمران شهر جدید سهند با اشاره به برنامه زمان‌بندی برای احداث مدارس جدید برای جبران کمبود مدرسه در این منطقه عنوان کرد: مدارسی که تعهد سازمان عمران شهر جدید سهند بود، تا شهریور آماده و تحویل آموزش و پرورش می‌شود. 

 «عباس مصطفوی» با انتقاد از این‌که سهم تعهد سازمان نوسازی مدارس که قرار بود تا مهر 98 آماده بهره‌برداری شود، هنوز اقدامی نکرده و احداث آن حتی آغاز هم نشده است، افزود: با توجه به نیاز بالای سهند به مدرسه جدید برای جبران کمبود و کسری مدارس، باید مدارس تعهد شده به سرعت احداث و تحویل شود.

این مسئول نواقص مسکن مهر شهر سهند را مورد اشاره قرار داد و گفت: نواقص موجود مسکن مهر سهند را می‌توانیم با منابع داخلی حل کنیم، اما نیاز به مصوبه شورای مسکن داریم تا در چند ماه آینده به اتمام برسد و محوطه‌سازی برخی مناطق باقی‌مانده رفع شود. در صورت ابلاغ این مصوبه شورای مسکن، از روز ابلاغ، تا 3 ماه نواقص ابنیه و محوطه‌سازی مساکن مهر سهند را به اتمام می‌رسانیم و تحویل می‌دهیم. 

مصطفوی با بیان این‌که در سهند شرایط مسکن‌های مهر ناقص و باقی‌مانده حاد است، اظهار کرد: باید به سرعت در مورد تعیین تکلیف آن تصمیم‌گیری شود چراکه اعتراضات مردم افزایش یافته و باید برای حل این بحران به وجود آمده که پیمانکاران به تعهداتشان عمل نکردند، مشکل را رفع کرده و به صورت کامل، تحویل مردم دهیم. 

این خبر را به اشتراک بگذارید