• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 15 تیر 1398
کد مطلب : 63937
+
-

برفابه‌ها

ویترین
برفابه‌ها


مجموعه داستان «برفابه‌ها» نوشته پروین سلاجقه است. این مجموعه، داستان‌های «ما سه نفر»، «لاویست»، «نورا»، «لیلی»، «بام تهران»، «قطار»، «بچه»، «مهلا» و «نهمی» را شامل می‌شود. متن پشت جلد کتاب به جای اینکه بخشی از یک داستان باشد توضیحی است درباره اینکه: «آخرین داستان بعدا اضافه شد، بدون هیچ قصدی. نیازی به فرجام کار سینا نبود و آشفتگی دوباره لیلی، زیرا همه چیز پایان یافته به نظر می‌رسید.
اما امروز با یک پیامک، سرانجام این مجموعه به اینجا رسید وگرنه قرار بود پایانی نباشد بر قصه هیچکدام از این شخصیت‌ها که به ناگزیر بارها در داستان‌های مجموعه از درون هم عبور کرده و رفته و بازگشته بودند و شاید باز هم در جایی قصد بازگشتن داشته باشند...» با خواندن این نوشته مشخص می‌شود که داستان های «برفابه‌ها» با هم ارتباط موضوعی دارند و شخصیت‌های اصلی آن که هستند و حال و هوای روایت چگونه است.
نشر ثالث برفابه‌ها را با عکسی از حمید باهو بر روی جلد در 124 صفحه منتشر کرده است.  بخشی از داستان لیلی را از این مجموعه می‌خوانید: «حالا به دوراهی قصران نزدیک شده است. کمی جلوتر باید فرمان را بچرخاند به سمت چپ و بگذرد از کوچه باغ‌های کم‌عرض با سایبان‌هایی از شاخه‌های درهم تنیده درختان گیلاس و جلوی در باغ پارک کند، چمدان را بردارد و برود سمت اتاق چهاردری.» قیمت این کتاب 17هزار و 500 تومان است.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :