• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
شنبه 15 تیر 1398
کد مطلب : 63915
+
-

کافه مجلس

کافه مجلس
کافه مجلس


  نصب دوربین برای ثبت بدحجابی
علی مطهری، نماینده تهران گفت: نیروی انتظامی باید با نصب دوربین‌هایی در سطح شهر مخلان نظم و امنیت کشور را پیدا، بازداشت و به سرعت مجازات کند چرا که این به معنی ایجاد بی‌نظمی در شهر و کشور است. او درباره انتشار برخی کلیپ‌ها از بی‌قانونی در کشور در حوزه حجاب و عفاف اظهار داشت: ممکن است 10 یا 11 مورد در کشور به‌صورت محدود این موارد وجود داشته باشد اما همان مقدار هم مناسب نیست. وی افزود: تعداد اینها در کشور خیلی ناچیز و کم است و به‌حساب نمی‌آید؛ اکثریت قریب به اتفاق مردم و خانم‌ها حجاب را پذیرفته‌اند و قبول دارند و تعداد بسیار اندکی هستند که ممکن است رعایت نکنند اما پرسروصدا هستند و دارند دست و پا می‌زنند.

  مقابله با فساد به شرط شفافیت
حسین میرمحمدصادقی، معاون قوانین مجلس مقابله با فساد را منوط به شفاف بودن قوانین توصیف کرد و گفت که وقتی حدود قانون مشخص نباشد نمی‌توان با فساد مقابله کرد. او در گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو سیما اظهار کرد: برای تنقیح قوانین اولویت فعلی ما موضوع اقتصاد، تولید، تجارت و محیط کسب و کار است. در بحث فساد که مورد توجه مردم است مبارزه با آن منوط به این است که قوانین شفاف باشد.

  خانه تکانی احتمالی ناطق‌نوری
غلامعلی جعفرزاده‌ایمن‌آبادی، عضو فراکسیون مستقلین مجلس گفت: ممکن است ناطق‌نوری دست به خانه‌تکانی بزند و مجموعه سیاسی جدیدی را ایجاد کند. او احتمال حضور علی‌اکبر ناطق‌نوری در انتخابات مجلس را بعید دانست و به اعتماد آنلاین گفت: آقای ناطق نوری شخصیتی نیست که به همین سادگی‌ها احساس تکلیف کند. او تکلیف را در سکوت و هدایت پدرانه جریانات سیاسی می‌داند؛ بنابراین ضرورتی نمی‌بیند که خودش کت بکنَد و نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی شود.

  شمار پرونده‌های ایران در لاهه
 احمد امیرآبادی فراهانی، عضو هیأت‌رئیسه مجلس با اشاره به سفر اخیر خود به هلند و ارائه گزارشی از دیوان داوری لاهه گفت: در این دیوان بیش از ۹۰۰پرونده مربوط به شکایت ایران علیه آمریکا در جریان است که پرونده‌های آن به نفع ایران در حال بررسی است.

این خبر را به اشتراک بگذارید