• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
چهار شنبه 12 تیر 1398
کد مطلب : 63538
+
-

پرداخت بخشی از بدهی‌های شهرداری


شهردار تهران از توافق برای پرداخت بخشی از بدهی‌ها به پیمانکاران از محل اموال بلوکه‌شده شهرداری خبر داد.

به گزارش شهرنوشت، پیروز حناچی با اشاره به توافق شهرداری تهران با قرارگاه خاتم‌الانبیاء تصریح کرد: قرار است از محل دارایی‌های بلوکه‌شده شهرداری تهران، بخشی از بدهی‌های مدیریت شهری به قرارگاه را پرداخت کنیم.

شهردار تهران درباره مشکلات برخی از پروژه‌های عمرانی گفت: در برخی از پروژه‌های عمرانی تکلیف ما روشن است و می‌توانیم آنها را مشمول ماده48 کنیم؛ پارکینگ فرهنگ در تپه‌های عباس‌آباد که از ابتدا حضور سرمایه‌گذار بخش خصوصی در آن دیده شده بود، از آنهاست. اجرا نکردن پروژه‌هایی از این دست دردسرساز شده است؛ به‌طور مثال، اکنون به‌دلیل نبود پارکینگ، اگر برنامه‌ای در باغ کتاب اجرا شود تمام مسیرها به سوی آن قفل می‌شود. در پارکینگ مهران نیز یکی از نهادها انگیزه مشارکت دارد و می‌توانیم آن نهاد را وارد پروژه کنیم تا زودتر به نتیجه برسیم.

حناچی با اشاره به ارائه گزارش برنامه سوم توسعه شهر تهران گفت: لازم است همه مدیران روی گزارش مذکور اتفاق نظر داشته باشند، این برنامه باید معطوف به اصلی‌ترین چالش‌های مدیریت شهری یعنی حجم بالای نیروی انسانی و وضعیت مالی باشد.

او درباره برگزاری انتخابات شورایاری‌ها نیز گفت: وزارت کشور عقیده داشت در ابتدا باید دولت مجوز برگزاری انتخابات را صادر کند تا همکاری‌های لازم از سوی وزارتخانه صورت بگیرد. در نهایت نیز دولت مجوز را صادر کرد که این امر جای تقدیر دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید