• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
چهار شنبه 12 تیر 1398
کد مطلب : 63493
+
-

ذخیره‌سازی رواناب‌ها با حفر 200 حلقه چاه

سخنگوی شورای شهر کرج گفت: حفر200 حلقه چاه در مناطق مختلف شهر از لوایحی بود که در جلسه شورای شهر مطرح شد و با اکثریت آرا به تصویب رسید.
به گزارش ایسنا «رحیم خستو» توضیح داد: با حفر این چاه‌ها زمانی که بر اثر بارش باران سیلاب یا رواناب جاری و امکان ذخیره آب‌های سطحی فراهم می‌شود، از این طریق در منابع آبی شهر صرفه‌جویی زیادی می‌شود.
وی با اشاره به این‌که ظرفیت آرامستان بهشت سکینه(س) در آستانه تکمیل است، افزود: در این راستا آرامستان بهشت علی(ع) ظرف یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

خستو اظهار کرد: تعریض و تکمیل خیابانی که به نوعی کنارگذر کرج محسوب می‌شود و از خط 4 حصار تا تونل بیلقان را در بر می‌گیرد، از دیگر مصوبات شورای شهر کرج است.
وی ادامه داد: برای تکمیل این پروژه 20 میلیارد تومان اختصاص داده شده که با تزریق آن پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال مسافران نوروزی بتوانند از این مسیر تردد کرده و از زیبایی‌های کرج لذت ببرند.
سخنگوی شورای شهر کرج در بخش دیگری به لایحه افزایش قیمت خدمات سازمان آرامستان‌های شهرداری کرج اشاره کرد و گفت: با توجه به هزینه بالای کفن و دفن اموات، نگهداشت فضای سبز و... لایحه‌ای مبنی بر افزایش قیمت خدمات مطرح شد که طبق آن بنا شد قیمت قبور جاری 22 هزار تومان و قیمت برخی قبور که شرایط خاصی دارند بیشتر افزایش یابد.

این مسئول از توسعه معابر تپه مرادآب خبر داد و گفت: ساماندهی تپه مرادآب یکی از اولویت‌های شورای پنجم است و امسال برای این طرح 50 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.
خستو ابراز کرد: با تصویب لایحه جایگزینی یکی از مساجد این محدوده روند تملک و آزادسازی واحدهای این تپه با سرعت بیشتری انجام می‌شود.
سخنگوی شورای شهر کرج گفت: با اتمام تملک واحدهای مسکونی این محدوده راه برای جذب سرمایه‌گذار و اجرای طرح‌های فرهنگی و در نهایت ساماندهی این تپه فراهم می‌شود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید