• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
چهار شنبه 12 تیر 1398
کد مطلب : 63478
+
-

#صاحبخانه_خوب به البرز رسید

نوعدوستی
#صاحبخانه_خوب به البرز رسید

پویش صاحبخانه خوب با هدف حمایت هرچه بیشتر از خانواده‌های نیازمند زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز تشکیل شد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: اکنون 7 هزار خانواده زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز مستاجر هستند که با توجه به عدم تمکن مالی و ارقام پایین ودیعه‌های مسکن این خانواده‌ها به حمایت ویژه نیاز دارند.
«محمد محمدی‌فرد» ادامه داد: از سوی دیگر با افزایش اجاره‌بهای منازل مسکونی این خانواده‌ها با مشکلات جدی‌تری در زمینه تامین مسکن مواجه شده‌اند، بنابراین باید تدابیر حمایتی بیشتری در نظر گرفته ‌شود.

وی گفت: اگرچه با پرداخت ودیعه‌های امانی و بلاعوض از محل کمک‌های مردمی و صدقات نهاد حمایتی کمیته امداد در تلاش برای تامین نیازهای جامعه هدف پوشش خود هستیم، اما باید تدابیر جدی‌تر انجام گیرد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز اظهار کرد: از آنجایی که نهاد حمایتی کمیته امداد همواره با همراهی خیران و نیکوکاران توانسته به اهداف خود دست یابد، با تشکیل پویش صاحبخانه خوب درصدد آن هستیم تا زمینه را برای مدارای هرچه بیشتر صاحبخانه‌ها با مستاجران نیازمند زیر پوشش خود فراهم کنیم.
وی ادامه داد: تلاش شده تا مبالغ ودیعه قرض‌الحسنه تا سقف ۱۵۰ میلیون ریال با هم‌افزایی بانک مهر ایران به عنوان بانک عامل تحقق یابد.

این خبر را به اشتراک بگذارید