• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
چهار شنبه 12 تیر 1398
کد مطلب : 63442
+
-

تنگستان؛ آماده جذب سرمایه‌گذاران

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تنگستان گفت: این شهرستان با داشتن قابلیت‌ها و مزیت‌های نسبی در بخش‌های مختلف صنایع دریایی، صنایع گردشگری و صنایع معدنی، شیلات و کشاورزی مستعد پذیرش سرمایه‌گذار است. 

به گزارش فارس، «آزاده محمدی» بخش صنعت را مهم‌ترین موتور محرکه اقتصاد دانست و بیان کرد: بی‌شک توسعه و گسترش سازمان‌یافته واحدهای تولیدی صنعتی و معدنی می‌تواند در پیشرفت سراسری اقتصاد تولید و اشتغال کشور نقش تعیین‌کننده‌ای داشته باشد.

 وی تصریح کرد: تردیدی نیست که تکیه بر توانمندی‌های صنعتی و معدنی از اساسی‌ترین عناصر جریان توسعه اقتصادی محسوب می‌شود. یقیناً توسعه و گسترش سازمان‌یافته واحدهای تولیدی و معدنی می‌تواند در پیشرفت سراسری اقتصاد و تولید و اشتغال در کشور نقش تعیین‌کننده‌ای داشته باشد.

این مسئول خاطرنشان کرد: باید با بهره‌گیری از روش‌های علمی و دانش‌بنیان در کلیه حوزه‌های تولید، توسعه صادرات غیرنفتی و بهبود فضای کسب و کار، توسعه صنایع معدنی و ساماندهی لجستیک تجار و تامین مالی و توسعه سرمایه‌گذاری در سایه تلاش، تعامل و هم‌افزایی و همکاری کلیه دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و فعالیت بخش اقتصادی، برای حمایت از صنعتگران و معدن‌کاران اقدام موثری انجام داد. 

این خبر را به اشتراک بگذارید