• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
چهار شنبه 12 تیر 1398
کد مطلب : 63422
+
-

افتتاح ۶ طرح اشتغال‌زایی در 3 شهرستان

۶ طرح اشتغال‌زایی در شهرستان‌های میامی، شاهرود و دامغان افتتاح شد.  به گزارش ایرنا، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان سمنان در حاشیه دیدار استاندار سمنان با مدیرعامل صندوق کارآفرینی کشور گفت: با افتتاح این ۶ طرح اقتصادی برای بیش از ۱۱۰ نفر اشتغال به صورت مستقیم ایجاد می‌شود.

«رسول شهرکی» افزود: تولید لباس‌های بیمارستانی در روستای جزن و اقامتگاه بوم‌گردی در روستای حسین‌آباد هر 2 در شهرستان دامغان، ۲ واحد تولید، بسته‌بندی، فراوری و چیپس میوه، یک واحد تولید پوشاک در شاهرود و یک واحد فراوری محصولات معدنی شامل تولید کاتد مس در میاندشت میامی به بهره‌برداری می‌رسد.
وی ادامه داد: صندوق کارآفرینی امید به واحد تولید لباس‌های بیمارستانی در دامغان 4 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد که منجر به ایجاد 8 فرصت شغلی شده است.

شهرکی اضافه کرد: در مجموع برای افتتاح ۶ طرح اقتصادی اشتغال‌زا در 3 شهرستان استان سمنان، حدود ۷۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است.
مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید نیز در این دیدارگفت: اقامتگاه‌های بوم‌گردی با ارائه غذای مناسب و فضایی دلنشین نقش مهم در رونق گردشگری دارد.

«اصغر نورالله زاده» افزود: اقامتگاه‌های بوم‌گردی با عملکرد مناسب خود سهم خوبی در اشتغال‌زایی و بهبود معیشت روستاییان ایفا می‌کند و صندوق کارآفرینی امید برای حمایت از کارآفرینان به افراد خواستار ایجاد خانه‌های بوم‌گردی تسهیلات پرداخت می‌کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید