• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
سه شنبه 11 تیر 1398
کد مطلب : 63333
+
-

درخشش بانوان دامغانی در دوومیدانی معلولان

درخشش بانوان دامغانی در دوومیدانی معلولان

رئیس هیأت ورزشی جانبازان و معلولان شهرستان دامغان گفت: بانوان اعزامی از این شهرستان در پایان مسابقات دوومیدانی جانبازان و معلولان قهرمانی کشور موفق به کسب مدال شدند. «علیرضا خراسانی» در گفت‌و‌گو با ایرنا افزود: مسابقات دوومیدانی جانبازان و معلولان قهرمانی کشور به مدت یک روز در روز جمعه هفتم تیرماه در مجموعه آزادی تهران برگزار شد. وی ادامه داد: زهرا برناکی در رشته پرش طول و زلیخا دربانی در رشته پرتاب دیسک موفق به کسب مدال طلا در این رقابت‌ها شدند.

خراسانی بیان کرد: طیبه رجب‌زاده دیگر ورزشکار دامغانی در رشته پرتاب نیزه موفق به کسب مدال نقره شد. وی اظهار کرد: تیم اعزامی بانوان استان سمنان در این رقابت‌ها شامل 4 ورزشکار بود که از این تعداد 3 نفر از شهرستان دامغان حضور داشتند. خراسانی گفت: مینا ساوه از شهر سمنان چهارمین ورزشکار تیم استان سمنان بود که مدال برنز مسابقات را از آن خود کرد و در مجموع در بخش تیمی مسابقات، تیم استان سمنان با همت ورزشکاران موفق به کسب نایب قهرمانی مسابقات شد.

وی اضافه کرد: این مسابقات اولین مرحله انتخابی مسابقات جهانی امارات بود که با حضور قهرمانان پارالمپیکی، پاراجهانی و منتخبان از ۲۰ استان کشور به منظور انتخابی مسابقات پاراجهانی امارات برگزار شد. رئیس هیأت جانبازان و معلولان شهرستان دامغان گفت: مسابقات دوومیدانی جانبازان و معلولان قهرمانی کشور در بخش مردان نیز روز پنجشنبه ششم تیر برگزار شد که تیم استان سمنان موفق به کسب مدال نشد.

این خبر را به اشتراک بگذارید