• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
سه شنبه 11 تیر 1398
کد مطلب : 63324
+
-

رفع تجاوز 7200 متر‌ مربع از حریم راه‌های استان

مدیر کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: 7200 متر‌ مربع از حریم جاده‌های این استان از ابتدای امسال تاکنون از دست متجاوزان خارج و رفع تجاوز شد. «علی زندی فر» در گفت‌و‌گو با ایرنا افزود: ۶۴ مورد تجاوز به حریم جاده‌های استان مرکزی از ابتدای امسال تاکنون رفع شده است. وی ادامه داد: 3 مورد از این موارد به مساحت حدود ۳۰۰ متر‌ مربع در جاده فرمهین-خنجین و جاده فرمهین-مجدآباد نو در شهرستان فراهان و ۹ مورد به مساحت 1700 متر‌ مربع در شهرستان خمین با هماهنگی دستگاه قضایی رفع تجاوز شده است.

مدیر کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: ۹ مورد تجاوز به حریم جاده قدیم ساوه-همدان، جاده قدیم سد الغدیر، جاده یل‌آباد، جاده یولاق، جاده طرازناهید و آوه شهرستان ساوه انجام شده که در سال جاری نیز با دستور مقام قضایی آزاد‌سازی شده است. زندی فر بیان کرد: 3 مورد این رفع تجاوز‌ها به مساحت ۳۰۰ متر‌ مربع در جاده آشتیان-فرمهین، آشتیان حاتم‌آباد شهرستان آشتیان و 5 مورد به مساحت ۵۰۰ متر‌ مربع در جاده‌های شهرستان خنداب نیز با حکم مقام قضایی آزاد‌سازی شده است.

وی ادامه داد: ۱۸ مورد از این موارد نیز به مساحت 1800 متر‌ مربع در جاده‌های شهرستان اراک، ۲ مورد به مساحت ۳۰۰ متر‌ مربع در جاده‌های شهرستان زرندیه، ۲ مورد به مساحت ۲۰۰ متر‌ مربع در شهرستان کمیجان و ۱۲ مورد به مساحت 1200 متر‌ مربع در جاده‌های شهرستان شازند رفع تجاوز شده است. مدیر کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان مرکزی ساخت‌و‌ساز غیر مجاز، ساخت راه دسترسی غیرمجاز و نصب تابلوهای تبلیغاتی را از جمله اقدامات غیرقانونی انجام شده در حریم جاده‌های استان عنوان کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید