• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 11 تیر 1398
کد مطلب : 63135
+
-

ممنوعیت شنا در کانال‌های آبرسانی استان

معاون حفاظت و بهره‌برداری از منابع آب سازمان آب و برق خوزستان با اشاره ممنوعیت شنا در کانال‌های آبرسانی گفت: کار کانال‌ها تامین و انتقال آب است و مردم نباید در آنها شنا کنند. به گزارش ایسنا «حمیدرضا لشکری» اظهار کرد: برخی از مردم، با توجه به گرم‌ شدن هوا، در کانال‌های آبرسانی شنا می‌کنند که این کار بسیار خطرناک و غیرقانونی است.

وی تاکید کرد: مردم به هیچ عنوان نباید در کانال‌های آب‌رسانی که برای انتقال آب به اراضی کشاورزی و سایر موارد مورد استفاده قرار می‌گیرند، شنا کنند. لشکری گفت: جریان آب در کانال‌های آبرسانی تند است. همچنین، طراحی و شیبدار بودن کانال‌ها به شکلی است که اگر شخصی وارد آنها شود، ممکن است نتواند خارج شده و این مساله خطرساز می‌شود.

معاون حفاظت و بهره‌برداری از منابع آب سازمان آب و برق خوزستان افزود: همیشه در فصل گرما مردم برای شنا کردن به این کانال‌ها مراجعه می‌کنند اما از آنها درخواست می‌کنیم این کار بسیار خطرناک که جان آنها را مورد تهدید قرار می‌دهد، انجام ندهند و در مکان‌های مناسب شنا مانند استخرها یا سواحل بهسازی‌شده شنا کنند. این مسئول گفت: سازمان آب و برق استان با توجه به اهمیت این موضوع به نصب تابلوهای شنا ممنوع در محل کانال‌ها اقدام کرده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید